یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۰۳

بازي اسلاتBook of Dead ، با امكان بازي بصورت رايگان

۴۲ بازديد

بازي اسلاتBook of Dead ، با امكان بازي بصورت رايگان

اينبار Rich Wilde شخصيت مشهور بازي هاي اسلات در بازي Book of Dead يا همان كتاب مرگ توليد شركت Play N Go كه در ميان بازيكنان اسلات بسيار مورد توجه قرار گرفته، ظاهر شده است.

در همين ابتدا اين توضيح لازم است كه شما در صورت علاقه مي توانيد انواع بازي اسلات رايگان در كازينو بيت كوين فورتون جك را تجربه كنيد.

جلوه هاي بصري

استفاده از تركيب موزيك پس زمينه مناسب، افكت ها صوتي هيجان انگيز، تصاوير و تركيب رنگ هاي مناسب با حال و هواي اسرار آميز به همراه حالت هاي wild جذاب توانسته است اين بازي را به يكي از پرطرفدارترين بازي هاي اسلات در ميان ژانرهاي رازآلود تبديل كند. گرافيك پس زمينه و همچنين كادر بازي كه با ظرافت خاصي طراحي شده اند حس و حال دوران فرعون هاي مصر را تداعي مي كنند كه اين موضوع با موزيك پس زمينه مرتبط جلوه بيشتري مي يابد، همچنين اين پوسته بطور غالب در نشانه ها و طراحي علامت ها نيز حفظ شده است كه يك تركيب مرتبط و همگون را بوجود آورده است.

نكات فني درباره اين بازي

از نظر تكنيك هاي بكار رفته در بازي مي توان به مواردي مانند افزايش سرعت چرخش محورها و پيشنهاد فعال كردن Fast Play به بازيكن اشاره كرد، همچنين وجود ويژگي توقف دستي از جمله ديگر قابليت هاي خوب در بازي است كه مورد توجه بازيكنان حرفه اي قرار گرفته است. يكي از نكات جالب در بازي اين است كه در صورت بدست آوردن تركيب موفق بازيكن امكان اين را دارد كه پيش از جمع آوري مبلغ جايزه بدست آمده اقدام به انتخاب يك بازي جانبي نمايد، كه در اين بازي جانبي شخص مي تواند با حدس زدن رنگ خال كارت هاي بازي بين مشكي و قرمز مبلغ جايزه خود را دوبرابر نمايد و يا اينكه با پيش بيني بين چهار خال كارت هاي بازي مبلغ بدست آمده را ? برابر نمايد.

باكس بازي داراي ? ستون عمودي و سه رديف افقي است كه مجموعا ?? خط شرط بندي براي آن طراحي شده است، در طول بازي در صورت بدست آوردن سه كتاب بازي كه Scatter نام دارد موفق خواهيد شد كه حالت Wild را فعال نماييد، در اين حالت يكي از نمادهاي بازي به عنوان سمبل انتخاب خواهد شد و به شما تعداد Spin رايگان با افزايش شانس قرارگيري سمبل ها در هر ستون از بازي جايزه داده مي شود، در صورتي كه شانس با شما يار باشد ميتوانيد مبالغ شگفت آوري را بدست بياوريد.

در پايان حتي اگر قصد بازي بصورت جدي را نداريد پيشنهاد مي كنم همانطور كه در ابتداي اين نوشته نيز توضيح داده شد، حتما نسخه رايگان بازي را تجربه كنيد. اميدوارم از اين بازي لذت ببريد و لحظات هيجان انگيزي را تجربه كنيد 

 

 

 

 

چه پرده اي براي خانه شما مناسب است؟

۴۴ بازديد

چه پرده اي براي خانه شما مناسب است؟

ixce_p3.jpg

اگر خانه شما كوچك است پيشنهاد مي شود كه از پرده پذيرايي با رنگ روشن و پارچه هاي سبك مانند تور و حرير، به ويژه حريرهاي هم رنگ ديوار، استفاده كنيد. اين پرده ها در عين شيك بودن و سادگي، اين امكان را براي شما فراهم مي كنند كه از حداكثر نور طبيعي براي نوردهي فضاي مورد نظر خود استفاده كنيد. همان طور كه مي دانيد به كارگيري رنگ هاي روشن و استفاده از نور زياد باعث مي شود كه خانه شما بزرگ تر به نظر برسد. بنابراين براي خانه هاي كوچك هرگز نبايد از پرده هايي با پارچه هاي ضخيم، سنگين و طرح دار با گل هاي بزرگ و شلوغ استفاده كنيد. پارچه هاي مخمل نيز انتخاب مناسبي براي خانه هاي كوچك نيستند.

اگر سقف خانه شما كوتاه است، نبايد از والان و كتيبه هاي شلوغ و پر نقش و نگار استفاده كنيد؛ به جاي آن مي توانيد به سراغ قاب هاي چوبي ساده و ظريف رفته و به اين ترتيب باعث بلندتر به نظر رسيدن ارتفاع سقف سالن پذيرايي خانه خود شويد. همچنين مي توانيد قد پرده را بلندتر از پنجره تان، از سقف تا كف زمين، در نظر بگيريد و با ايجاد خطاي ديد كاري كنيد كه سقف خانه تان بلندتر به نظر برسد.

در صورت كم نور بودن خانه تان بايد حتما از پرده هاي نازك و ظريف مانند پرده هاي حرير و توري استفاده كنيد. اصلي ترين دليل استفاده از پرده، كم كردن نور محيط است و طبيعتا وقتي فضاي مورد نظر شما كم نور است نيازي به استفاده از پرده هاي ضخيم با رنگ هاي تيره نيست.

اگر سالن پذيرايي خانه شما پنجره هاي چند تكه دارد، به طور مثال روي يك ديوار دو پنجره با فاصله نسبتا كم داريد، مي توانيد از يك پرده عريض تر براي هر دو پنجره استفاده كنيد. به اين ترتيب خانه تان بزرگ تر به نظر مي رسد. اين مدل پرده بسيار شيك تر و زيبا تر از استفاده از چند پرده كوچك و جدا براي پنجره ها است.

1ex9_p4.jpg

اما اگر فاصله اين دو پنجره زياد باشد، ديگر نمي توان از اين ترفند استفاده كرد. در اين صورت براي پر كردن فضاي خالي بين پنجره ها مي توانيد تابلويي روي ديوار نصب كرده يا از دكور و سنگ هاي آنتيك استفاده كنيد.

براي سالن هايي كه پنجره هاي كوچكي دارد، فرقي نمي كند كه پنجره ها كوتاه باشد يا قدي، در هر صورت بهتر است از پرده هاي بلند از سقف تا كف زمين استفاده كنيد. پرده هاي كوتاه بيشتر براي فضاهايي مانند اتاق خواب مناسب هستند تا سالن پذيرايي. علاوه بر طول پرده، بهتر است هنگام دوخت پرده هاي پذيرايي كمي هم عرض پرده را بيشتر از عرض پنجره در نظر بگيريد.

انتخاب رنگ مناسب براي پرده به دكوراسيون داخلي سالن پذيرايي شما بستگي دارد. بهتر است اگر از مبلمان و فرش هاي پر نقش و نگار و شلوغ استفاده كرده ايد، از پرده هاي ساده استفاده كنيد و برعكس؛ اگر در طراحي دكوراسيون سالن پذيرايي منزل خود از مبل هاي تك رنگ و فرش هايي با طرح و نقش خلوت تر استفاده كرده ايد، به سراغ پرده هاي سلطنتي كلاسيك برويد.

براي سالن هايي كه در دكوراسيون آن ها از يك يا دو رنگ استفاده شده است، بهتر است پرده هايي با رنگ هاي شاد به كار ببريد و از همان رنگ در كوسن و روميزي و ... نيز استفاده كنيد تا يك هارموني در خانه خود به وجود آوريد.

شما مي توانيد ضمن دريافت مشاوره رايگان از آقاي پرده، آلبومي از انواع نمونه پرده هاي پذيرايي را مشاهده كرده و پرده مناسبي براي سالن پذيرايي منزل خود تهيه كنيد. به اين منظور مي توانيد با شماره هاي 09122726154 و 09902918257 تماس حاصل فرماييد.

منبع: اطلاع نيوز

 

ضرورت استفاده از نرم افزار پخش مويرگي

۵۵ بازديد

ضرورت استفاده از نرم افزار پخش مويرگي

 

cvhd_b1.png

 

به نقل از نماينده رشد و توسعه مشاغل به گونه اي است كه اگر همراه با فناوري هاي به روز نباشد، براي شركت مشكلاتي ايجاد مي كند. امروزه، سرعت تغيير به گونه اي است كه مشاغل مدل هاي سنتي خود را رها كرده و حرفه اي تر اداره مي شوند. در گذشته استفاده از دفاتر حسابداري و سوابق حسابداري، امري عادي بوده است كه محاسبات دستي احتمالاً مستعد خطا هستند. اما با پيشرفت تكنولوژي و استفاده از آن، امروزه بسياري از اين محاسبات فقط با يك دكمه انجام مي شود. در حقيقت، با استفاده از نرم افزارهاي حسابداري مانند نرم افزار پخش مويرگي، مستندسازي و محاسبه كليه ملزومات حسابداري بسيار ساده تر از گذشته شده است.

 

در اين ميان، پخش كنندگان از نرم افزار براي بهبود فرآيند خود استفاده مي كنند. در اين مطلب در مورد شركت هاي پخش، نيازهاي آنها به نرم افزار پخش كننده مويرگي جديد و بسته نرم افزاري جديد صحبت خواهيم كرد.

 

پخش مويرگي چيست؟

 

پخش مويرگي، فرآيندي است كه شركت ها محصول يا خدمات خود را به مشتري تحويل مي دهند. به عبارتي توزيع محصولات از توليد كننده تا آخرين خريدار. مويرگ ها عروق كوچكي هستند كه خون را به سلول ها منتقل مي كنند و با اين استعاره سيستم توزيع مويرگي ايجاد كرده اند. اين يك سيستم ايده اي است كه بايد در همه مشاغل جدي گرفته شود.

 

بسياري از شركت ها اين كار را در داخل انجام مي دهند. به عبارت ديگر، آنها ابزار، امكانات و نيروي انساني مورد نياز خود را دارند و در رده شركت هاي پخش مويرگي مستقل قرار مي گيرند.

 

دسته ديگر مسئوليت توزيع محصولات به يك يا چند شركت را بر عهده دارند. شركت هاي پخش مويرگي مستقل تا حد زيادي مسئوليت توزيع محصولات شركت هاي فعال در صنايع غذايي، دارويي و مواد شوينده را بر عهده دارند.

 

چند نوع پخش داريم؟

 

1. سفارش و توزيع عالي

 

در مرحله اول، شخصي به عنوان بازديدكننده به فروشگاه مي آيد و با وسايل و ابزار خود شروع مي كند (بازديد سنتي كه از كاغذ و قلم براي يادداشت ها استفاده مي كند و كاتالوگ كاغذ براي معرفي محصولات يا بازديد مدرن كه از نرم افزار مخصوص تبلت استفاده مي كند) و سفارش مي گيرد. سپس بعد از ارسال درخواست به شركت پخش، نماينده سفارش فروشگاه را تحويل مي دهد. (در اينجا، نماينده توزيع نيز مي تواند يك رايانه لوحي و نرم افزار كوچك براي توزيع، مشتري را تحويل و امضا كند.)

 

2. پخش گرم

 

در اين نوع پخش، فقط يك نفر توزيع كننده و بازديد كننده است. به اين ترتيب بازديد كننده محصولات را در اتومبيل خود قرار مي دهد. سپس وي با مراجعه به فروشگاه ها با ابزار خود (سنتي يا مدرن) به سفارش و بازديد مي پردازد.

 

پس از ثبت سفارش، محصولات مورد نياز را همزمان تهيه و به فروشگاه تحويل مي دهيد. در مورد بازديد كننده مدرن، بازديد كننده مي تواند در همان لحظه با چاپگر فاكتور مشتري چاپ و تحويل دهد.

 

ضرورت استفاده از نرم افزار پخش موويرگي

 

هميشه يكي از مشكلات شركت هاي فعال در صنعت پخش، تصور غلط درباره روند پخش است. اين امر به شركت ها اجازه مي دهد تا به مسيري نادرست بروند و هرچه اين شركت ها تلاش خود را گسترش دهند علاوه بر هزينه بيشتر منابع (با رشد شركت ها) مشكلات بيشتري نيز خواهند داشت.

 

روند كلي شركت هاي توزيع مويرگي شامل يازده فرآيند كلي است كه در زير به آنها اشاره خواهيم كرد. نكته قابل ذكر اين است كه پرسنل واحدهاي مختلف ممكن است در يك فرآيند دخيل باشند، به عنوان مثال علاوه بر مدير انبار، مدير فروش و كارشناس تجارت شركت.

 

    فهرست

    عرضه

    مديريت شعب

    مديريت فروش

    برنامه ريزي

    حسابدار فروش و آموزش

    حسابداري

    تغذيه

    حمل و نقل و توزيع

    مرتب سازي

 

نياز به يك سيستم يكپارچه براي مديريت اين فرآيند غير قابل انكار است. در حقيقت، از آنجا كه افراد مختلفي از واحدهاي مختلف در اين فرآيند دخيل هستند، يك سيستم يكپارچه يكي از نيازهاي اساسي سازمان است. اين سيستم مي تواند فرآيندهاي سفارش و توزيع را مديريت كند و همزمان اطلاعات مورد نياز واحد حسابداري و مالي را ضبط كند.

 

نرم افزار پخش مويرگي به شما امكان مي دهد تا وضعيت سفارشات، موجودي، پرداخت ها، مطالبات و بدهي هاي خود را به راحتي بشناسيد تا بتوانيد به راحتي تصميمات شغلي بهتري بگيريد. با توجه به اينكه ممكن است تعداد بازديد كنندگان زياد باشد، استفاده از وب و اينترنت مي تواند فوراً اطلاعات جديد يا موجودي كنترل را بدست آورد.

 

با توجه به كاهش احتمال خطا در اين فرايند، مي توان تصميمات مناسبي در مورد رشد تجارت گرفت كه آينده شركت را تعيين مي كند.

 

شركاي سيستم، نرم افزار حسابداري مناسب براي مشاغل كوچك با به روزرساني مداوم، انتخاب مناسبي براي مديران تجارت است. نرم افزار پخش مويرگي با سيستم سفارش دهي، سيستم پخش جريان سرد، سيستم پخش جريان گرم و اپليكيشن سفارش براي موبايل و تبلت، نرم افزاري قدرتمند را براي شركت هاي پخش فراهم كرده است.

 

منبع : مهر

 

درباره مجموعه سينكو

۳۸ بازديد

سينكو پلاس

شركت سازه هاي يادنگار با نام تجاري سينكو،در سال ???? با شماره ثبت ?????? در تهران به ثبت رسيد و فعاليت خود را به طور رسمي آغاز نمود. شركت سينكو با جذب و به كارگيري متخصصين مجرب و نخبگان علمي و استفاده از مشاورين خبره در سطوح و رشته هاي مختلف دانشگاهي و با رويكرد به كارگيري سيستم مديريت يكپارجه و ساير ابزار هاي نوين مديريتي در جهت ارزيابي جذابيت تكنولوژي مربوطه،طرح ريزي و اجرا مينمايد و همچنين توانسته جزء معدود كشور هايي باشد كه از اين فناوري استفاده ميكند…

اين شركت در مساحتي بالغ بر ????? متر مربع و با ظرفيت توليد ??? هزار تن در سال از انواع كودها، مواد شيميايي و ضد يخ ها در شهرك صنعتي سالاريه (ورامين) مشغول به فعاليت ميباشد.ظرفيت بالاي توليد،كيفيت و كميت بالا،زير ساخت هاي افزايش ظرفيت و زمينه اشتغال از جمله مزيتهاي اين شركت ميباشد.

سينكو بعنوان اولين توليد كننده انواع ضد يخ هاي جاده اي و گياهي در كشور ميباشد كه با شعار حفاظت از محيط زيست و حفظ منابع ملي كشور قدم در اين عرصه گذاشته است.

ضد يخ گياهي سينكو با هدف جلوگيري از خسارت هاي ناشي از سرمازدگي گياهان انقلاب بزرگي را در صنعت كشاورزي ايجاد نموده است.

شركت سينكو همواره ضمن تضمين بهترين كيفيت و احترام به مصرف‌كنندگان محصولات، افتخار همياري با مولدين كشاورزي را سرلوحه خدمات خود قرار داده است.

 

 

چه كسي فيبرهاي نوري را اختراع كرده است؟

۵۰ بازديد

 

فيبرهاي نوري

صدها سال است كه انسان ها به كمك بازتاب نور خورشيد در طي روز و استفاده از نور فانوس در شب ارتباط برقرار كرده است. سيگنال دهنده هاي نيروي دريايي هنوز هم به كمك چراغ هاي چشمك زن قدرتمند براي انتقال پيام هاي رمزگذاري شده به كشتي هاي ديگر استفاده مي كنند. ارتباطات نوري محدود به نقاط و خطوط ساده نوري نشده است.اين واقعيت جالب است كه الكساندر گراهام بل اندكي پس از اختراع تلفن خود دستگاهي را به نام “فوتوفون” اختراع كرد. فوتوفون بل، پرتوي بازتاب شده ي نور خورشيد را بر روي يك دتكتور سلنيومي در فاصله چند صد متري متمركز مي كرد.

درواقع فوتوفون،يك وسيله ارتباطي با قابليت تراگسيل صدا از طريق يك پرتو نور بود.

با اين دستگاه ، بل ميتوانست يك پيام صوتي را از طريق پرتوي نور منتقل كند. اين ايده براي سالهاي طولاني باقي ماند. اخيرا ، ايده انتقال نور از طريق فيبر نوري نازك دوباره زنده شده و در فناوري ارتباطات مورد استفاده قرار مي گيرد.

استفاده از نور به عنوان موج حامل در فيبر نوري نسبت به حامل هاي موج راديويي برتري هايي از قبيل پهناي باند بسيار وسيع تر و مصونيت از تداخل الكترومغناطيسي دارد.

همچنين از فيبر هاي نوري براي انتقال نور به مكان هاي غيرقابل دسترس استفاده مي شود . استفاده از ابزارهاي داراي فيبر نوري در صنعت بسيار رايج است و اهميت آنها به عنوان ابزارهاي تشخيصي در پزشكي اثبات شده است.

اخيراً فناوري فيبر نوري به يك سيستم ارتباطي با قابليت هاي بسيار عظيم تبديل شده است.

يكي از ويژگي هاي چنين سيستمي ، توانايي آن در انتقال هزاران مكالمه تلفني ، چندين برنامه تلويزيوني و سيگنال هاي بيشمار بين ايستگاه ها از طريق يك يا دو فيبر نوري انعطاف پذير و نازك است. بدون شك به دليل ظرفيت فوق العاده حمل اطلاعات ( پهناي باند) سيستم فيبر نوري ، دستگاه هايي نظير تلويزيون دو طرفه طراحي شده است كه قبل از توسعه فيبر نوري بسيار پرهزينه بوده است.

علاوه بر ارائه پهناي باند بسيار گسترده ، سيستم فيبر نوري داراي كابل هاي بسيار نازك و سبك وزن است. فيبر نوري به همراه محافظش معمولاً ?.? ميلي متر قطر دارد ، اما مي تواند با يك دسته سيم مسي به قطر ?.?? سانتي متر كه اكنون براي حمل همان مقدار سيگنال استفاده مي شود ، جايگزين شود.

فيبرهاي نوري چگونه كار مي كنند؟

انتشار نور در فيبر نوري مستلزم اين است كه نور كاملاً درون فيبر محدود شود.

اين امر با انعكاس داخلي كامل و انكسار مداوم انجام مي شود.

انواع مختلف فيبر هاي نوري

سه نوع فيبر نوري وجود دارد كه بر اساس مدل پخش نور توسط آنها، طبقه بندي مي شوند:

?. فيبر نوري تك حالتي يا سينگل مد (Single-mode)

?. فيبر نوري چند حالتي يا مالتي مد (Multimode)با ضريب شكست پله اي

?. فيبر نوري چند حالتي يا مالتي مد (Multimode)با ضريب شكست مرحله اي

?.فيبرهاي نوري ريزساختار(microstructured) نوع جديدي ازفيبر هاي نوري هستند كه با سه مورد فوق تفاوت هايي دارند. تفاوت اصلي اين دو ، در روش كنترل نور مي باشد.

چرا بايد درباره ي انواع مختلف فيبر هاي نوري اطلاع داشته باشيد؟

استفاده از انواع مختلف فيبرهاي نوري براي برقراري ارتباط ، به شناخت صحيح آنها وابسته است. مهندسان ارتباطات يا تكنسين هاي شبكه ، قبل از طراحي شبكه اي ازفيبر هاي نوري بايد به خوبي از اصول اوليه فيبر هاي نوري و كارايي آنها آگاهي داشته باشند تا بتوانند به خوبي تصميم گيري كنند.

شناختن فيبر هاي نوري به شما كمك مي كند تا براساس نياز خود يك تصميم هوشمندانه بگيريد.

تك حالتي و چند حالتي بودن فيبر نوري يعني چه؟ / نظريه حالت چيست؟

ما قصد داريم داده ها را با استفاده از نور انتقال دهيم. از اين رو ، از فيبرهاي نوري استفاده مي كنيم . فيبر هاي نوري كابلهاي مخصوصي هستند كه مي توانند پرتوي نور را هدايت كنند.

براي درك رفتار امواج الكترومغناطيسي در موج برها ، از نظريه اي استفاده مي كنيم كه به عنوان تئوري حالت شناخته مي شود. تئوري حالت در اصل امواج الكترومغناطيسي را بر اساس طول موج به حالت هاي مختلف طبقه بندي مي كند. شما مي توانيد در ادامه ي اين مقاله تئوري حالت نور را ياد بگيريد.

فيبر نوري تك حالتي يا سينگل مد (Single-mode)

single mode fiber optic cable

همان طور كه از نام آن پيدا است ، اين نوع فيبر نوري تنها يك حالت نور را منتقل مي كند. به عبارت ديگر ، مي تواند تنها يك طول موج از نور را در طول خود حمل كند.

اين طول موج معمولاً ???? نانومتر يا ???? نانومتر است.

ممكن است شما فكر كنيد كه اين امر ، قابليت انتقال اطلاعات را محدود مي كند. اما فيبر نوري تك حالتي بسيار بهتر ازفيبر هاي نوري چند حالتي كار مي كند زيرا پهناي باند بيشتري دارد و بنابراين سرعت آن بي نظير است.

جالب است كه بدانيد فيبر هاي تك حالتي بعد ازفيبر هاي چند حالتي به وجود آمده اند. درواقع آنها جديدتر از كابل هاي چند حالتي هستند.

اين كابل ها مي توانند با داشتن يك هسته كوچك فقط يك حالت نور را انتقال دهند. درواقع مي توانيم بگوييم كه در اصل قطر هسته به اندازه ي طول موج نوري است كه از آن عبور مي كند.

فقط ليزرها به عنوان منبع نور استفاده مي شوند. نور مورد استفاده درفيبر هاي تك حالتي در بخش مرئي طيف قابل رويت نيستند.

از آنجا كه نور در يك مسير مستقيم حركت مي كند ، تلفات كمتري دارد و مي توان از آن در برنامه هايي كه به مسافت طولاني تر نياز دارند استفاده كرد.

يك نقطه ضعف فيبر تك حالتي اين است كه جفت شدن آنها سخت است.

فيبر نوري چند حالتي يا مالتي مد (Multimode)

multi mode fiber optic cable

همانطور كه از نام آن پيدا است ، اين نوع ازفيبر هاي نوري اجازه مي دهند تا چندين حالت نور در امتداد محور آنها حركت كنند.

براي توضيح بيشتر مي توانيم بگوييم ، آنها مي توانند اين كار را با داشتن هسته قطورتر انجام دهند.

طول موج امواج نور درفيبر هاي چند حالتي در طيف مرئي از ??? تا ???? نانومتر قرار دارند.

بازتاب امواج داخل فيبر چند حالتي در هر حالت با زواياي مختلفي اتفاق مي افتد. در نتيجه ، بر اساس اين زاويه ها ، تعداد بازتاب ها مي توانند متفاوت باشند.

از آنجا كه اساس فيبر نوري براي برقراري ارتباط ، بازتاب داخلي است ، تمام حالت هاي داراي زاويه حادثه كه باعث انعكاس كامل داخلي نمي شوند ، توسط روكش جذب مي شوند.

ما مي توانيم حالتي با مرتبه بالاتر داشته باشيم ، امواج عرضي بر محور موجبر موج مي توانند بارها منعكس شوند. در حقيقت ، به دليل افزايش بازتاب در زواياي غيرمعمول ، حالت هاي مرتبه بالاتر مي توانند كاملاً درون كابل از بين بروند.

حالت هاي داراي مرتبه پايين نسبتاً عرضي يا حتي كاملاً مستقيم اند و از اين رو نسبتاً بهتر هدايت مي شوند.

دو نوع فيبر نوري چند حالتي وجود دارد:

  • فيبر نوري چند حالتي يا مالتي مد (Multimode)با ضريب شكست پله اي
  • فيبر نوري چند حالتي يا مالتي مد (Multimode)با ضريب شكست پله اي مرحله اي

types of multimode fiber stepped index and graded index

  1. فيبر نوري چند حالتي يا مالتي مد (Multimode)با ضريب شكست پله اي

ضريب شكست هسته مولتي مد در كل كابل يكنواخت است.

  1. فيبر نوري چند حالتي يا مالتي مد (Multimode)با ضريب شكست پله اي مرحله اي

ضريب شكست هسته از شعاع مركزي تا سطح آن تغيير مي كند.

اين موضوع چه اهميتي دارد؟

اگر به شكل فيبر هاي چند حالتي با ضريب شكست پله اي و مرحله اي نگاه كنيد ، متوجه خواهيد شد كه امواج موجود در فيبر چند حالتي با ضريب شكست پله اي در زمانهاي مختلف به يك نقطه واحد مي رسند. اين امر به اين دليل است كه حالت هاي مختلف ،سرعت هاي مختلفي دارند. در نتيجه اين امر باعث كاهش پهناي باند مي شود. به اين كار پراكندگي يا تحريف مياني گفته مي شود.

با اين حال ، اين مسئله با استفاده ازفيبر هاي مالتي مد با ضريب شكست مرحله اي قابل كاهش است.

فيبر هاي نوري ريزساختار

اينها انواع جديدي از كابل هاي فيبر نوري هستند. آنها مفهومي كاملاً متفاوت از استفاده از نور براي برقراري ارتباط را بيان مي كنند. در انواع فيبر هاي نوري كه در بالا به آنها اشاره شد ، انتقال نور به دليل وجود بازتاب كلي داخلي و شاخص هاي انكسار هسته و روكش انجام مي شد. درفيبر هاي نوري ريزساختار ، از ساختار فيزيكي موج بر در مقياس نانو براي هدايت نور استفاده مي شود.

انواع مختلف فيبر هاي نوري ريزساختار عبارت اند از:

• كريستال هاي فوتوني

•فيبر هاي Air-clad يا double-clad

•فيبر هاي فرنل

منابع :

https://physicsabout.com/fiber-optic/

https://technobyte.org/types-of-optical-fibers-structure-of-optical-fibers/

 

The post چه كسي فيبرهاي نوري را اختراع كرده است؟ appeared first on فروشگاه اينترنتي نود - Node Shop.

 

خريد آپارتمان در نياوران

۴۴ بازديد

خريد آپارتمان در نياوران

تقريبا مي‌توان گفت كه همه‌ي ما اسم محله‌ي نياوران را شنيده‌ايم. كمتري كسي پيدا مي‌شود كه درباره‌ي اين محله اعيان نشين چيزي نشنيده باشد. اين محله يكي از قديمي ترين محله هاي تهران و البته منطقه شميران تهران مي‌باشد. محله‌ي نياوران در منطقه‌ي 1 شهرداري تهران واقع شده است.

شايد برايتان جالب باشد كه بدانيد چرا اسم اين محله “نياوران” گذاشته شده است؟

در گذشته اين محله پر از نيزارهايي بوده كه مردم براي جمع آوري اين ني‌ها به اين محله ميرفتند. به همين دليل اين منطقه “ني‌آوران” نام گذاري شد كه به مرور زمان به “نياوران” تغيير نام پيدا كرد. البته كه امروزه اين خيابان به اسم شهيد با هنر تغيير كرده است.

حالا بيايد بررسي كنيم ببينيم كه اوضاع خريد آپارتمان در نياوران كه يكي از محله‌‌هاي قديمي تهران بوده، به چه صورتي است.

محله‌ي نياوران يكي از محله‌هاي اعيان نشين تهران است. يكي از محله‌هايي كه آپارتمان‌هاي مثال زدني در آن ساخته شده است. آپارتمان‌هاي نياروان اكثرا لوكس و گران قيمت هستند. البته كه شايد در بين همه‌ي اين آپارتمان‌هاي لوكس، تعدادي آپارتمان معمولي هم پيدا شود. اما در اصل آپارتمان‌‌هاي نياوران به لوكس بودن معروف هستند. در نياوران آپارتمان‌هاي به‌نام و خوبي ساخته شده كه ميشه از بهترين آنها به برج آلتون اشاره كرد.

خانه هر شخص محل استراحت و آسايش فرد بوده است. اگر خانه‌ي مورد نظراين امكان را نداشته باشد در آينده شما و خانه‌ايتان باهم دچار مشكل خواهيد شد. در اين مقاله قصد داريم تا نكاتي را در رابطه با خريد آپارتمان در نياوران به اطلاع شما برسانيم. براي اطلاع از اين شرايط در ادامه‌ي اين مقاله با ما همراه باشيد.

اولين نكته‌اي كه بايد به هنگام خريد آپارتمان در نياوران به آن توجه كنيد، محله‌ وكوچه‌اي هست كه آپارتمان در آن واقع شده است. يعني اينكه اين كوچه چقدر مي‌تواند براي شما دردسر ساز باشد. اينكه آپارتمان در كوچه‌ي پهن يا باريك واقع شده باشد، مي‌تواند در سيستم رفت و آمد شما بسيار تاثير بگذارد. از ديگر تاثيرات آن مي‌توان به جاي پارك اضافه براي مهمان‌ها نير اشاره كرد. حتما به دسترسي‌هاي كوچه و محله واقف باشيد. دسترسي‌هايي مانند مراكز خريد و سوپر ماركت‌ها مي‌تواند بسيار مهم باشد. البته كه امروزه كه سوپر ماركت‌ها از فراواني بسيار زيادي برخوردار هستند. اما باز اين نكته يكي از مسائلي هست كه بايد در زمان خريد آپارتمان در نياوران به آن توجه كنيد تا در آينده دچار دردسر نشويد.

دومين نكته‌ي حائز اهميت كه بايد براي خريد آپارتمان در نياوران به آن توجه كنيد، همسايه‌هايي هستند كه در آن آپارتمان زندگي مي‌كنند. اگر شما فردي آرام هستيد كه با خريد آپارتمان در نياوران به دنبال آرامش هستيد، اين نكته براي شما از اهميت بسيار بالايي برخوردار است. زيراكه اگر شما وارد آپارتماني در نياروان شويد كه شلوغ و پر سر و صدا هست، ممكن است كه در آينده نه چندان دور در آن آپارتمان دچار مشكل شويد. يا اگر خانواده‌ي شلوغ و پر رفت و آمدي داريد، بهتر بوده كه براي خريد آپارتمان در نياوران بسيار زياد به اين موضوع توجه كنيد كه در آينده با همسايه‌هاي خود دچار مشكل نشويد. پس مي‌توان نتجيه گرفت كه براي خريد آپارتمان در نياوران، اين موضوع از اهميت بالايي برخودار بوده است.

يكي ديگر از نكاتي كه براي خريد آپارتمان در نياوران بايد به آن توجه شود، سيستم گرمايش و سرماييش آپارتمان است. با توجه نكردن به اين نكته نيز ممكن است در آينده نه چندان دور دچار مشكل شويد. اين نكته يكي از نكاتي است كه براي خريد آپارتمان در نياروران بايد بسيار به آن توجه شود، زيرا كه بعضي از مردم در هنگام خريد آپارتمان فقط به همان فصلي كه هستند توجه ميكنند و بسيار به آينده و فصل‌هاي ديگر توجهي ندارند. يعني اينكه اگر در تابستان خريد مي‌كنيد و سيستم سرمايش را چك كرده‌ايد، حتما سيستم گرمايش آپارتمان را هم چك كنيد كه در زمستان به مشكل برنخوريد.

نكته‌ي بعدي كه بايد براي خريد آپارتمان در نياوران به آن توجه داشته باشيد، داشتن حيوان خانگي است. در بعضي از آپارتمان‌هاي نياوران داشتن حيوان خانگي ممنوع است. حالا دليل اين ممنوعيت در هر كدام از آپارتمان‌هاي نياوران متفاوت است. حال اگر قصد خريد آپارتمان در نياوران را داريد، حتما قبل از بازديد آپارتمان از آزاد بودن و يا ممنوع بودن حيوان خانگي مطلع شويد كه در آينده به مشكل خاصي برنخوريد.

خريد آپارتمان در نياوران

همانطوركه ميدانيد، محله‌ي نياوران در يكي از شمالي ترين نقاط تهران واقع شده است. اين يعني يكي از مسائلي كه حتما بايد زمان خريد آپارتمان در نياوران به آن توجه كنيد، ديد بيروني آن است. منظور از ديد بيروني ويو (view) آپارتمان است. به دليل ارتفاع اين محله، آپارتمان‌هاي نياوران مي‌توانند منظره‌هاي مختلفي داشته باشند. يكي از منظره‌هايي كه با خريد آپارتمان در نياوران مي‌تواند نسبيتان شود، ديد ابدي شهر تهران است. اگر خوش شانس باشيد مي‌توانيد آپارتماني پيدا كنيد كه هم ديد ابدي تهران و هم ديد ابدي رشته كوه البرز را از خانه‌ي خود داشته باشيد. پس حواستان باشد در خريد آپارتمان در نياوران به ديد واحد خود توجه داشته باشيد.

معمولا افرادي كه به دنبال خريد آپارتمان در نياوران هستند، تجملات برايشان يك امتياز محسوب مي‌شود. لابي آپارتمان يكي از جايي هست كه مي‌تواند اين حس تمجل گرايي را براي شما به ارمقان بياورد. حالا لابي‌ها مي‌تواند امكانات مختلفي داشته باشد. امكاناتي مانند “لابي من” مي‌تواند اين حس را به شما القاء كند. البته سرويس‌هايي كه لابي من براي ارائه دارد، مي‌تواند خيلي دل نشين شما باشد.

از ديگر نكاتي كه مي‌توان موقع خريد آپارتمان در نياوران بهش توجه كرد، فضاي سبز تراس يا همان “تراس گاردن” است.  در زندگي‌هاي امروزي كه فضاي سبز خانه‌ها بسيار كم شده و خانه‌ها از حالت ويلايي به آپارتمان تغيير كرده، تراس گاردن مي‌تواند حس بسيار خوش آيندي را براي شما به ارمغان بياورد. البته كه تراس گاردن بيشتر براي آپارتمان‌هاي متراژ بالا استفاده مي‌شود.

يكي ديگر از نكاتي كه براي خريد آپارتمان در نياوران بايد به آن توجه كرد، “ديد مشجر” يا همان ديد فضاي سبز است. ديد ساختمان يكي از مهم ترين عامل‌هايي هست كه مي‌تواند در بلند مدت بسيار تاثيير داشته باشد.  همان طور كه در نكات قبلي از محل قرار گيري محله‌ي نياوران صحبت كرديم، نياوران داراي ديدهاي بسيار متفاوتي است. البته اين قسمت تركيب چندتا از نكته‌هايي هست كه در قبل برايتان باز گو كرديم. يكي محل و كوچه‌ و يكي ارتفاعي كه آپارتمان در آن قرار گرفته است. اين دو عامل مي‌تواند در ديد فضاي سبز شما بسيار تاثير گذار باشد.

اگر اهل ورزش و استخر باشيد، خانه‌هاي بسيار زيادي در نياوران هست كه مي‌تواند اين نياز شما را برطرف كنند. اما اگر از آن دست آدم‌هاي سخت پسند باشيد، بعضي از خانه‌هاي نياوران داراي استخري اختصاصي در واحد هستند. از همين رو براي افراد بسيار خاص پسند مي‌تواند يكي از آپشن‌هايي باشد كه در خريد آپارتمان در نياوران مي‌تواند به آنها بسيار كمك كند.

آخرين گزينه و مهم ترين گزينه براي خريد آپارتمان در نياوران كه بايد مد نظر گرفت، همكاري با يك املاك با تجربه و متخصص در اين زمينه است. املاك عظيميان از سال 1395 تخصصي در منطقه يك تهران مشغول فعاليت بوده است. املاك عظيميان با دارا بودن مشاورين بسيار مجرب و آشنا با منطقه‌ي نياوران تهران مي‌تواند بهترين راهنماي شما براي خريد آپارتمان در نياروان باشد.

اين موارد تنها تعداد محدودي از نكاتي هستند كه بايد در زمان خريد خانه در نياوران به آن‌ها توجه كنيد. از آنجايي كه خريد آپارتمان در نياروان، هزينه‌ي بسيار زيادي دربر خواهد داشت، بهتر بوده كه به همه‌ي موارد گفته شده بسيار دقت كنيد تا در آينده پشيماني گريبان گير شما نشود.

 

راديولوژي الف در الهيه

۴۵ بازديد

راديولوژي الف در الهيه

امروزه دندان پزشكي نوين براي تشخيص و درمان، نيازمند راديولوژي و عكس هاي متنوع عكس برداري پزشكي است. با وجود تنوع بسيار اين عكس ها، دندان پزشكان به سهولت مي توانند مشكلات فك و دندان ها را مشخص كنند و به روش درماني مناسب بپردازند. عكس فتوگرافي، opg و عكس ايمپلنت از متداول ترين عكس هاي راديولوژي به كار رفته در دندان پزشكي هستند.

8to0_e6.jpg

عكس فتوگرافي

در درمان هايي كه به تغيير در ظاهر بيمار منجر خواهد شد، بايستي عكس هايي وجود داشته باشد تا روند اين تغييرات را ثبت كند. به اين نوع عكاسي، فتوگرافي گفته مي شود كه زير شاخه اي از عكس برداري پزشكي است.

نحوه انجام فتوگرافي

براي انجام فتوگرافي عكاس حرفه اي و متخصص اين امر، در يك آتليه مناسب، با دوربين عكاسي اقدام به عكس برداري از بيمار مي كند. عكس خانم ها بدون آرايش و عكس آقايان با صورت اصلاح شده بايد باشد تا پزشك دچار خطاي ديد نشود.

 

در طول انجام كار، عكاس نكات متعددي مانند نورپردازي، زاويه ديد، پس زمينه، كنتراست، وضعيت سر بيمار، نبود سايه و طبيعي بودن حالت چهره را در نظر دارد. بعد از پايان عكس برداري، عكس ها بدون هيچ روتوش يا اصلاحي، در اندازه هاي واقعي چهره، همراه با سي دي به پزشك ارجاع مي شود.

كاربرد فتوگرافي

عكس فتوگرافي در زمينه هاي مختلف پزشكي و دندان پزشكي مورد استفاده قرار مي گيرد. جراحان پلاستيك، جراحان بيني و دندان پزشكان بيش از ساير تخصص ها از خدمات اين نوع از عكس برداري بهره مي برند.

پزشك يا دندان پزشك در معاينه اوليه بيمار، او را به بخش فتوگرافي ارجاع مي دهد. پس از مشاهده عكس ها، پزشك بهترين شيوه را براي جراحي و يا روش هاي درماني ديگر در نظر گرفته و مراحل را براي بيمار توضيح مي دهد. برخي از جراحان از عكس هاي اوليه بيمار استفاده كرده و با طراحي كامپيوتري چهره نهايي او را ترسيم مي كنند تا او از نتيجه عمل، تصور درستي داشته باشد.

عكس فتوگرافي ارتودنسي

از كاربردهاي مهم فتوگرافي مي توان به عكس فتوگرافي ارتودنسي اشاره كرد. دندان پزشك براي داشتن تشخيص درست از وضعيت فك و دندان ها، از عكس هاي فتوگرافي استفاده مي كند. عكس فتوگرافي ارتودنسي در چند وضعيت مختلف مانند رو به رو، فك بالا و فك پايين تهيه مي شود.

وضعيت قرارگيري دندان ها در فك و شكل صورت و چانه بيمار در عكس به كمك دندان پزشك مي آيد تا تصميم دقيق تري اتخاذ كند. بعد از پايان دوره ارتودنسي، عكس فتوگرافي تجديد مي شود تا تغييرات به وجود آمده در فك و دندان ها، به وضوح ديده شود.

عكس فتوگرافي از زواياي مختلف

فايده عكس فتوگرافي

  1. بسياري مواقع پيش آمده كه بيمار بعد از پايان ارتودنسي، از نتيجه كار رضايت ندارد. در اين هنگام مشاهده عكس قبل و بعد از ارتودنسي، به وي كمك مي كند تا روند بهبودي را به صورت ملموس درك كند.
  2. فايده ديگر وجود فتوگرافي، استفاده از خدمات سازمان هاي بيمه گر است. اين سازمان ها براي تكميل پرونده پزشكي بيمار، عكس هاي فتوگرافي را نيز ضميمه پرونده مي كنند.
  3. در اختلافات حقوقي بيمار و پزشك نيز عكس هاي فتوگرافي به عنوان يك سند قابل عرضه در دادگاه است.
  4. در امور آموزشي عكس هاي فتوگرافي به عنوان يك ابزار آموزشي قوي عمل كرده و دانشجويان را به طور محسوسي با موضوعات تدريس شده، آشنا مي كند.

عكس opg

هنگامي كه بيمار براي ترميم يا عصب كشي به مطب دندان پزشكي مراجعه مي كند، دندان پزشك نياز دارد تا ميزان پوسيدگي، وجود كيست يا عفونت در لثه و وضعيت ريشه ها را بداند و براي درمان اولويت بندي كند. در اين شرايط يك عكس opg كه تمام دندان هاي دو فك را نشان مي دهد، وسيله مناسبي براي تشخيص وضعيت است.

عكس opg در الهيه

يكي از مراكزي كه براي تهيه عكس opg در الهيه و مناطق اطراف در دسترس شهروندان قرار دارد، مركز راديولوژي الف با تجهيزات مدرن و كادر توانمند است كه به بهترين شكل خدمات راديولوژي فك و صورت را ارائه مي كند.

عكس ايمپلنت

براي افرادي كه يك دندان خود را از دست داده اند، كاشت ايمپلنت انتخاب درستي است. اما فرايند ساخت و قرارگيري ايمپلنت در فك، پروسه اي دقيق و حساس است.

شرايط فك و دندان ها و موقعيت عصب و عروق در اين كار بسيار اهميت دارد. نمي توان بدون در نظر گرفتن تمام اين نكات، اقدام به كاشت ايمپلنت نمود. زيرا ممكن است در جراحي فك، به اشتباه عصب ها و يا سينوس ها آسيب ديده و مشكلات فراواني براي بيمار ايجاد شود.

از اين رو دندان پزشك قبل از هر كاري عكس ايمپلنت را درخواست مي كندعكس ايمپلنت از طرق مختلف راديولوژي به دست مي آيد. روش هايي مانند cbct، opg، سي تي اسكن، راديوگرافي سينوس ها و راديوگرافي جمجمه براي تهيه اين عكس به كار مي رود.

هنگامي كه وضعيت فك و عصب ها براي دندان پزشك مشخص شد، ايمپلنت ساخته شده در فك قرار گرفته و ثابت مي شود. بعد از كاشت نيز يك عكس مي تواند موفقيت جراحي را تاييد كند.

ممكن است فردي بعد از كاشت ايمپلنت به مشكلاتي نظير درد و تورم دچار شود. در اين شرايط نيز نخستين دستور دندان پزشك، مراجعه به بخش راديولوژي و عكس برداري از ايمپلنت است تا علت درد و تورم معلوم شود.

عكس ايمپلنت

عكس ايمپلنت در فرشته

اگر به مطب دندان پزشكي مراجعه كرديد و دندان پزشك پيشنهاد يك عكس ايمپلنت داد، مي توانيد براي گرفتن عكس ايمپلنت در فرشته و ساير مناطق به راديولوژي الف واقع در ميدان الف، خيابان مقدس اردبيلي مراجعه كنيد.

مديريت مركز راديولوژي الف با داشتن كادري مجرب و فضاي مناسب براي انواع خدمات راديولوژي فك و صورت، كيفيت و دقت عكس هاي ايمپلنت را تضمين مي كند.

منبع: مجله سلامت

 

 

كتابفروشي آنلاين

۵۲ بازديد

كتابفروشي آنلاين كاواك از سال ???? فعاليت خود را در زمينه‌ي بررسي و معرفي كتاب آغاز نموده است. در طول مدت فعاليت به جهت همراهي و اشتياق و جذب مخاطبين بيشتر بر آن شديم تا وبگاه كاواك را راه اندازي نماييم.
هدف اصلي كاواك معرفي مجموعه‌اي از بهترين و تازه‌ترين‌هاي نشر ايران و جهان است كه براي تمامي گروه هاي سني از جمله كودك و نوجوان ارائه مي گردد. وبگاه كاواك قصد دارد با كيفيتي مطلوب و در كمترين زمان ممكن فرايند ارسال و تحويل را چه در داخل و چه در خارج از كشور براي كتاب‌خوانان عزيز فراهم سازد.
علاوه بر وبگاه، مجله‌ي كاواك و خبرنامه، روزانه با مطالب مربوط به حوزه فرهنگ و هنر در خدمت شما عزيزان خواهد بود. همچنين فعاليت كاواك در فضاي مجازي از جمله توييتر، اينستاگرام، تلگرام و گودريدز ادامه‌ داشته و منتظر شنيدن نظرات شما عزيزان هستيم.

خريد كتاب با موضوعات مختلف از جمله عمومي, هنري, روانشناسي, كودك و نوجوان, درسي و دانشگاهي و غيره
از كتابفروشي كاواك

:heavy_check_mark: داراي نماد اعتماد الكترونيك
:heavy_check_mark: ارسال به سراسر نقاط دنيا
:heavy_check_mark: تحويل فوري كتاب در تهران
:heavy_check_mark: سفارشات بالاي دويست هزار تومان ارسال رايگان

جهت مشاهده‌ كتابها به وب سايت كاواك مراجعه نماييد:
https://www.cavack.com

هم‌ چنين مي‌ توانيد جهت مطالعه درمورد موضوعات مختلف از جمله معرفي و نقد كتاب,تازه‌ هاي نشر,نويسندگان, شخصيت‌ هاي برجسته و غيره به مجله‌ي كاواك مراجعه نماييد:
https://mag.cavack.com/

لطفا به جمع ما در شبكه‌ هاي اجتماعي بپيونديد : cavackonline#
اينستاگرام : https://www.instagram.com/cavackonline
تلگرام : https://t.me/cavackonline

آدرس : تهران، يوسف آباد، خيابان اسدآبادي، پلاك ???، طبقه اول، واحد ?
شماره تماس : 88061153

 

چه ميشود كه جوان هاي ما به جاي كار و تلاش در تخصصشان مي خواهند از راه قمار پولدار شوند؟

۴۶ بازديد

قمار آنلاين و روياي نقش بر آب پولدار شدن

روياي نقش بر آب اين روز هاي مال باختگان سايت هاي شرط بندي كه نه تنها به واقعيت مبدل نشده بلگه باعث از دست رفتن پول و ثمره تلاش هاي بسياري از افراد شده.

بسياري از مالباختگان سايت هاي پيش بيني فوتبال و شرط بندي نه قصد تفريح داشته اند نه اهل قمار بوده اند فقط به دنبال روشي ميانبر براي پولدار شدن بوده اند و امروز به جز حسرت چيزي نسيبشان نشده، اين افراد عمدتا فريب شاخ هاي اينستاگرام و و عده هاي جذاب آنها را خورده اند كه اين موضوع بايد از نظر شخصيتي به صورت عميقي مورد بررسي قرار بگيرد.

چه ميشود كه جوان هاي ما به جاي كار و تلاش در تخصصشان مي خواهند از راه قمار پولدار شوند؟

شايد دليل اين است كه جوان هاي ما امروزه به جاي اين كه در حرفه و تخصصشان مشغول كار باشند و به اصطلاح وقت سر خاراندن هم نداشته باشند بي كار هستند و درآمدي ندارند و به فكر اين هستند كه پس انداز خوشان را سكوي پرتابي كنند به سوي موفقيت و ميلياردر شدن اما اتفاقي كي مي افتند كاملا برعكس است و اين كار مي شود مايه افسوس و پيشيماني.

روش جديد كلاهبرداري سايت هاي شرط بندي

در اين روش سايت هاي شرط بندي بازي هاي خاصي را به عنوان بازي هاي پول ساز و راحت معرفي مي كنند مثل بازي انفجار كه شاخ هاي اينستاگرام با بي حيايي و روش هاي غير اخلاقي اين بازي را تبليغ مي كنند در اين روش افرادي از سمت اين سايت هاي شرط بندي كلاهبردار مامور مي شوند روش هاي برد ، كد هاي تقلب و ربات هاي بازي انفجار را به افراد ساده باور بفروشند و اين افراد را با اعتماد به نفس كاذب داخل بازي كنند و به راحتي سرمايه اين افراد را از دستشان خارج مي كنند

اين سوال خيلي از افراد است و بايد بگويم رويا و آرزوي بسياري از افراد ساده باور است، اين افراد معمولا به دنبال هك الگوريتم و فرمول بازي و يا خريد ربات تشخيص ضريب بازي انفجار هستند كه بايد بدانند اينها همه راه هايي براي كلاهبرداري بيشتر سايت هاي نامعتبر هستند.**يكبار براي هميشه اين را بپذيريد كه اين وعده ها جذاب فقط راه كلاهبرداري بيشتر از شماست و به قول شاعر كل اگر طبيب بودي سر خود دوا نمودي**

چگونه مي توان به صورت قطعي جلوي سايت هاي قمار را گرفت؟

اگر بخواهيم براي هميشه از دست تمامي سايت هاي پيش بيني فوتبال و شرط بندي ( قمار ) راحت شويم فقط يك راه تضميني وجود دارد و آن هم افزايش خرد جمعي جامعه نسبت به قمار و روياي نقش بر آب يك شبه پولدار شدن است.

اگر افراد جامعه بپذيرند و درك كنند كه هيچكسي تا به امروز از طريق شرط بندي و فعاليت در كازينو هاي آنلاين پولدار نشده به غير از گردانندگان اين سايت ها و براي هميشه اين فكر و كار بي فايده را كنار بگزارند و در اين سايت ها مثل فعاليتي نكنند همين امر باعث مي شود كه اين سايت ها به صورت اتوماتيك نتوانند به فعاليت خودشان ادامه دهند.

منبع: تجارت امروز

 

 

جنس ايمپلنت دندان

۵۹ بازديد

ايمپلنت دندان

يكي از روش هاي نوين در جايگزيني دندان هاي پوسيده، شكسته و صدمه ديده يا كاشت دندان جديد به جاي دندان از دست رفته، ايمپلنت دندان است.

به گزارش گروه خبر خبرگزاري برنا، در زمان گذشته از دست دادن دندان ها برابر با از دست دادن زيبايي ظاهري فرد و راهي براي جبران اين نقص وجود نداشت. كم كم و به مرور زمان دندان هاي مصنوعي و روش هاي متفاوت كاشت راه خود را در اين صنعت باز كردند. يكي از روش هاي نوين در جايگزيني دندان هاي پوسيده، شكسته و صدمه ديده يا كاشت دندان جديد به جاي دندان از دست رفته، ايمپلنت دندان است. در اين روش پايه اي فلزي در داخل استخوان فك محكم مي شود كه حكم ريشه دندان جديد را خواهد داشت و دندان جديد بر روي آن قرار خواهد گرفت. در ادامه همراه باشيد تا زواياي مختلف ايمپلنت دندان را با هم بررسي كنيم.

جنس ايمپلنت دندان

ايمپلنت هاي دندان بايد مقاومتي بسيار بالا داشته باشند تا در برابر ضربه و فشار هاي وارده استقامت داشته باشند. از اين رو معمولاً اي فلزات يا آلياژ هايي از آن ها تهيه مي شوند. يكي از فلزاتي كه كاربردي بي نظير و بي اندازه در صنعت ايمپلنت دندان دارد ، تيتانيوم است. تيتانيوم با داشتن مقاومتي بسيار بالا ، ميزان خوردگي بسيار كم و سابقه اي بسيار طولاني در عرصه ايمپلنت به عنوان يكي از بهترين مواد براي توليد ايمپلنت هاي دندان شناخته مي شود. علاوه بر اين موضوع تيتانيوم به خوبي توسط بدن فرد پذيرفته شده و پيوند بر قرار مي كند. البته در مواردي بسيار نادر ممكن است كه بدن شخص به تيتانيوم حساسيت داشته باشد كه در اين موارد مي توان از ايمپلنت هاي جايگزين استفاده نمود. از ايمپلنت هاي جايگزين مناسب مي توان ايمپلنت زيركونيوم را نام برد كه به تازگي در بازار راه خود را پيدا كرده است و احتمالاً مدتي طول خواهد كشيد تا به سابقه و ماندگاري تيتانيوم دست پيدا كند.

اجزاي ايمپلنت دندان

از آن جايي كه ايمپلنت هاي دندان تعداد بي شماري دارند و اين انواع هر كدام در تعداد اجزا مي توانند متفاوت باشند نمي توان گفت كه تعداد هميشه ثابت است. اما به طور معمول اكثر ايمپلنت هاي دندان از سه قسمت اصلي تشكيل مي شوند : فيكسچر ، اباتمنت و تاج دندان.

1- فيكسچر همان پايه ايمپلنت است كه به عنوان ريشه دندان جديد در داخل استخوان فك جاسازي مي شود و با آن پيوند بر قرار مي كند. جنس فيكسچر همانطور كه ذكر شد از فلزات و مخصوصاً تيتانيوم است تا بتواند به خوبي با استخوان فك ارتباط بگيرد.

2- اباتمنت نيز همان رابط يا واسط در ايمپلنت است. از آن جايي كه ارتباط دهنده دو قسمت اصلي ايملپنت دندان است ، به آن واسط گفته مي شود و نقش اصلي آن نيز همين است. در برخي از ايمپلنت هاي دندان مثل ميني ايمپلنت ها ممكن است اين قطعه نيز حذف شود.

3- تاج و روكش دندان يا همان دندان مصنوعي جديد است كه در واقع ويترين ايمپلنت به حساب مي آيد و نمايش دهنده زيبايي و محصول نهايي است كه بر روي اباتمنت قرار مي گيرد. نكته حائز اهميت اين است كه تاج هاي دندان متناسب با خصوصيات ظاهري دندان هاي طبيعي هر شخص تهيه و توليد مي شود. بنابراين ظاهري دو چندان زيباتر و طبيعي تر نسبت به ساير روش هاي كاشت دندان خواهد داشت.

متخصص ايمپلنت دندان

متخصص ايمپلنت دندان شخصي است كه به صورت اختصاصي در همين زمينه مطالعه داشته و تجربه طولاني در زمينه كاشت و ايمپلنت دندان دارد. توصيه اكيد ما به شما در صورت نياز به انجام ايمپلنت دندان ، مراجعه به متخصص ايمپلنت به جاي جراحان يا دندان پزشكان معمولي است. براي آشنايي با مركز ايمپلنت به لينك زير مراجعه كنيد .

مركز ايمپلنت

قيمت ايمپلنت دندان

براي اطلاع از جديدترين قيمت هاي ايمپلنت دندان مي توانيد به سايت مراجعه كنيد.

قيمت ايمپلنت دندان

مزاياي ايمپلنت دندان

ايمپلنت دندان مزاياي بي شماري دارد. از ميان آن ها مي توان به موارد زير اشاره كرد كه عمده اين مزيت ها به حساب مي آيند و از عوامل اصلي محبوبيت ايمپلنت در سطح جهان هستند :

1- مقاومت بالاي ايمپلنت هاي دندان نسبت به ساير روش هاي كاشت دندان از مزيت هاي بزرگ آن به حساب مي آيد. همانطور كه گفته شد ايمپلنت دندان معمولاً از جنس فلزات هستند و همچنين با روش كاشت منحصر به فردشان كه در داخل استخوان فك قرار مي گيرند ، اين مقاومت چندين و چند برابر مي شود.

2- بهبود كاركرد دهان و دندان ها : مواردي مانند جويدن غذا و صحبت كردن كه با استفاده از دندان هاي مصنوعي گاهاً دشوار يا با مشكل رو به رو مي شدند ، با استفاده از ايمپلنت دندان حس و حال استفاده از دندان هاي طبيعي را خواهند داشت و مشكلاتي مانند لق زدن دندان مصنوعي در داخل دهان به كل رفع خواهند شد.

3- طول عمر ايمپلنت هاي دندان نسبت به ساير روش هاي كاشت و جايگزيني دندان بسيار بالاتر است. البته اين مورد به چندين و چند عامل نظير كيفيت ايمپلنت ، طرز كاشت و نحوه مراقبت شخص از ايمپلنت ها بستگي دارد.

4- ظاهري زيبا و طبيعي : ظاهر ايمپلنت ها بر خلاف دندان هاي مصنوعي كه شايد كمي توي ذوق بزنند ، در لابراتور ها تهيه مي شوند و بسيار طبيعي و زيبا خواهند بود. به نحوي كه پس از قرار گيري در داخل دهان امكان تشخيص آن ها از ساير دندان ها دشوار است.

مراقبت هاي پس از عمل ايمپلنت دندان

اين مراقبت ها شامل مراقبت هاي روز هاي ابتدايي كه شامل فشار نياوردن زياد به ايمپلنت به علت امكان كج شدن آن و همچنين استفاده از مواد غذايي نرم است. در وهله دوم مسواك زدن روزانه و استفاده از نخ دندان و مواد دهان شويه يا ضد عفوني كننده مي باشد كه بهتر است در بازه هاي منظم جهت بررسي ايمپلنت به جراح يا متخصص مراجعه كنيد.

مراقبت هاي ايمپلنت