شنبه ۰۸ اردیبهشت ۰۳

چطور ميتوانيد با استفاده از سامانه ارسال پيامك مخاطب هدف خود را پيدا كنيد؟

۲۸ بازديد

چطور ميتوانيد با استفاده از سامانه ارسال پيامك مخاطب هدف خود را پيدا كنيد؟

il_b7.jpg

در اين مقاله برخي از بهترين شيوه هاي بازاريابي از طريق سامانه ارسال پيامك، براي دسترسي به مخاطبان هدف را معرفي ميكنيم.

ارائه ارزش واقعي با كمك سامانه ارسال پيامك

از آنجا كه درسامانه ارسال پيامك، شما به مخاطبان هدف خود در سطح بسيار شخصي دست مي يابيد، ارزش يك كمپين بازاريابي پيامكي بالاتر از همه چيز است.

براي مخاطبانتان ارزش قائل شويد. مخاطبان دوست دارند اطلاعاتي از وبسايت شمابه دست بياوردن كه به راحتي در هر رسانه اي قابل دسترسي نيست.

ايجاد يك ارزش پيشنهادي كه منحصر به فرد باشد، براي مخاطبان جذاب ترين گزينه است.

از ديد مشتري به مسائل نگاه كنيد.

اگر قصد داريد از سامانه ارسال پيامك به عنوان يك ابزار بازاريابي استفاده كنيد، در مرحله اول ر بايد تلاش كنيد تا مشتريان خود را درك كنيد.

سعي كنيد آنچه را كه از شما و متون شما انتظار دارند،براي مخاطبانتان ارسال كنيد.

با استفاده از سامانه ارسال و دريافت پيامك ارائه پيشنهادات سودمند به  مشتريان رضايت آن ها را جلب كنيد.

انگيزه هايي مثل اين، باعث خواهد شد كه آن ها احساس ارزشمندي كنند. از آنجايي كه بازاريابي با سامانه ارسال و دريافت پيامك يك امر مبتني بر اجازه است و كاربر بايد آن را انتخاب كند،بايد چنين پيشنهاد هاي منحصر به فردي را از طريق ارسال پيامك ارائه دهيد كه نتوانند آن ها را رد كنند!

احساس فوريت را با سامانه ارسال پيامك، بيان كنيد.

با استفاده از سامانه ارسال پيامك به منظور ايجاد يك فوريت در متون پيامك خود، مي توانيد نتايج بهتر و يا اطلاعات در اسرع وقت به دست آوريد.

به عنوان مثال، يك تاريخ انقضا ساده، مشتركين شما را تشويق مي كنند تا سريع تر پاسخ دهند يا سريع تر عمل كنند.

در پايان پيام خود، تاريخ انقضاء را قرار دهيد، “پيشنهادات به پايان مي رسد در تاريخ 5 مرداد. عجله كن! ” و ببينيد كه اين روش در ذهن مخاطب شما نقش دارد و آن ها سريع تر عمل مي كنند.

ايجاد احساس فوريت از طريق متون شما بسيار مهم است. در استفاده از سامانه ارسال پيامك از آنجا كه شما تنها نيستيد، شركت هاي ديگري در صف وجود دارد كه از ارسال پيامك استفاده مي كنند.

بنابراين اگر شما نمي توانيد حس اضطراب ايجاد كنيد، پيام هاي شما فقط به يك دسته ديگر متون تبديل مي شوند، غيرقابل مشاهده شده و ناديده گرفته خواهند شد.

در سامانه ارسال پيامك از متون شخصي سازي شده استفاده كنيد.

از آنجا كه پيامك بسيار شخصي تر از يك ايميل مستقيم است، شخصي سازي متون در سامانه ارسال پيامك باعث توجه مشتركين مي شود.

مشتريان مورد نظر به طور مستقيم به آن ها پاسخ مي دهند، بنابراين هر زمان كه مي توانيد از نام مخاطبان در متن پيامك استفاده كنيد.

اين كار باعث ميشود كه يك حس متفاوت بودن به مخاطباتن دست بدهد و احساس كند از طرف اجتماعي كه به او اهميت ميدهد مورد خطاب قرار گرفتته است.

آن ها را بيشتر با متون مربوطه بر اساس ترجيحات خود آن ها مورد هدف قرار دهيد؛ بنابراين متن شما ميتواند غير رسمي باشد تا مخاطب بيشتر احساس امنيت و راحتي داشته باشد.

از مناسبت ها براي ارتباط با مخاطبان استفاده كنيد.

يك تبريك ساده ميتواند به راحتي مخاطب را هيجان زده كند.

با استفاده از سيستم مديريت مشتريان پنل هاي پيامكي، ميتوانيد با زمان بندي مشخص، در تمام مناسبت ها از اين قابليت استفاده كنيد.

احساس رضايت مندي مشترياني كه در مواقع احساسي در كنارشان هستيد به مراتب بالاتر است.

با احتياط از سامانه ارسال پيامك استفاده كنيد.

امروزه انواع تبليغات هدفمند و غير هدفمند براي افراد زيادي ارسال ميشود، كه اصطلاحا تماما اسپم هستند و با بمباران تبليغاتي باعث ايجاد نارضايتي ميشوند.

مخاطبان زيادي هستند كه به محض اين كه متوجه ميشوند كه پيامكي كه دريافت كردند به كارشان نميايد، نام مجموعه را به عنوان اسپم در ذهنشان ذخيره ميكنند!

بزرگترين خطر براي يك كسب و كار اين است كه از ديد مشتريان، به عنوان يك كاراكتر بي توجه به علايق و حريم خصوصي مخاطبان به نظر بيايد.

اگر از مزاياي داشتن شماره تماس شخصي مشتري استفاده نادرست كنيد، مطمئناً خود را در پايان خط قرار مي دهيد. به ياد داشته باشيد بازاريابي با سامانه ارسال پيامك يك ابزار بسيار قدرتمند است كه مي توانيد براي افزايش تعامل با مشتري و فروش استفاده كنيد.

مشتريانتان را دسته بندي كنيد.

با استفاده از نرم افزار sms و ابزار مناسب، اتوماسيون در نوك انگشتان ما قرار دارد. شما نيازي به سرمايه گذاري زياد و زمان زياد نداريد، فقط برنامه ها را با نرم افزار sms برنامه ريزي كنيد و مديريت كنيد.

با استفاده از سامانه ارسال پيامك  ميتوانيد مخاطبان را به  دسته بندي هاي مختلف تقسيم كنيد براي مثال :

مشاغل و اصناف  تمام استان هاي كشور…

محله ها و مناطق مختلف در استان ها و شهرها…

تفكيك از طريق كد پستي

پيش شماره تلفن همراه

سن و جنسيت و …

با كمك سامانه ارسال و دريافت پيامك، مي توانيد از روي شماره تلفن، مخاطبان را آناليز و دسته بندي كنيد و بعد از گروه بندي مخاطبان هدف به عنوان پرسونا براي آن ها پيامك ارسال كنيد.

تعرفه ارسال پيامك را مقايسه كنيد.

تعرفه ارسال اس ام اس  تبليغاتي بسيار كم تر از ساير روش هاي بازاريابي مي باشد.

استفاده از سامانه ارسال پيامك و همچنين قابليت ارسال پيامك انبوه، براي مشاغل يكي از به صرفه ترين و بسيار كم هزينه ترين ابزار براي تبليغات كسب و كار خواهد بود.

اين روش مطمئناً يكي از روش هايي است كه به مراتب هزينه كم تري نسبت به ساير روش هاي تبليغاتي دارد، بنابراين با فراق آسوده ميتوانيد سامانه ارسال پيامك براي توسعه و ارتقاءكسب وكار خود استفاده كنيد.

 

باران چت|روم باران|چت روم باران

۳۴ بازديد

باران چت|روم باران|چت روم باران

روم باران چت قديمي ترين چت روم فارسي ميباشد كه توانست مخاطبان زيادي جذب كند با محيط شاد و صميمي  اصطلاح "اتاق چت" يا ، عمدتا براي توصيف هر نوع كنفرانس همزمان، گاهي اوقات حتي كنفرانس ناهمزمان استفاده مي شود. بنابراين، اصطلاح Chat room/ چت باران ميتواند به معناي هر تكنولوژي از چت آنلاين در زمان واقعي و تعامل آنلاين با ديگران (به عنوان مثال، انجمنهاي آنلاين) به محيطهاي اجتماعي گرافيكي كاملا جامع باشد.استفاده اوليه از يك چت روم براي به اشتراك گذاشتن اطلاعات از طريق متن با گروهي از كاربران ديگر است.

d738432_.jpeg

با عرض سلام خدمت شما بازديد كننده محترم و دوست عزيزم كه الان داري اين مطلبو ميخوني، ضمن تشكر از بازديد شما از اين صفحه وبلاگ،در اولين پست خود در اين وبلاگ درباره چت روم ها و چگونگي محيط ان ها صحبت خواهيم كرد و مطالبي چكيده و مفيد از اين موضوع را خدمت شما ارائه خواهيم داد و اميد وارم مفيد واقع بشه و استفاده كامل را ببريد چت روم به زباني ساده همانطور كه از معني لاتين ان واضح است يعني،اتاق گفت و گو يا گپ زدن،كه در اينترنت سايت هايي بسيار وجود دارند كه از چنين قابليتي برخوردار هستند و براي هر كاربر يا بازديد كننده اي كه وارد ان سايت مي شود اين قابليت وجود دارد كه، در صفحه اي مخصوص معروف به روم، يا همان اتاق با ديگر كاربران حاضر و انلاين در ان سايت گفت و گو كنند و يا نوعي ارتباط برقرار سازند حتي چنين سايت هايي كه معروف به چت روم هستند،مي توان گفت كه نوعي سايت اجتماعي اند!! چت روم همانطور كه ميدانيد محيطي براي چت كردن ميباشد اما ما در تلاش هستيم هرچه بيشتر اين چتروم را روز به روز بهتر و شادتر نگه داريمدريا چت رومي قديمي با امكانات فوق العاده عالي ميباشد داراي شكلك ها و اتاق هاي مختلف از شهر هاي مختلف و ظاهري زيبا ميباشد اتاق هاي گفتگو يا چتروم هاي زيادي در سراسر اينترنت ميباشد اما دليل ما براي نوشتن اين متن اين بود كه كاربران ميگويند چرا دريا چت ؟ خوشحال ميشويم به اين سوال كه چرا چت روم عسل چت ؟ مگر چتروم هاي ديگه اي وجود ندارد در پاسخ بايد بگويم كه چرا چت روم هاي فارسي زيادي هستند كه به تازگي ايجاد شده است و امنيت اطلاعات در انها كمتر ميباشد به دليل مشخص نميتوان اسم چت روم فارسي هاي ديگري را ببريم اما در چتروم تهران چت مديران و ناظران سايت به صورت هميشگي كاربران متخلف را از چتروم اخراج و براي هميشه مسدود ميكند در دوره اي كه كشور هاي غربي بنيان خانواده را با شبكه هاي ماهواره اي بهم ميريزد باراني چت روم بارون چت سعي دارد تا به بهترين نحو در انتشار فرهنگ و تمدن ايراني در چتروم را به نمايش بگذارد اما سخني از مدير ترك چت : هدف ما ارامش و ايجاد كردن محيط شاد داخل چت باران براي فارسي زبانان ميباشد كه اتاق گفتگويي براي شهر هاي مختلف گرد اوري كرديم لطفا به دوستان خود ادرس هميشگي و ثابت ما ناز چت را به دوستان خود معرفي كنين و تجربه اي جديد كسب كنيد