یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۰۳

مشاوره كنكور

۲۷ بازديد

مشاوره كنكور

مشاوره كنكور با ارائه راه حل هاي درست و برنامه ريزي دقيق مسير موفقيت در كنكور را براي شما هموار مي كند. تيم آرموو متشكل از اساتيد و مشاوران متخصص كنكور است كه مي توانند با كمترين هزينه و در كوتاه ترين زمان با راهنمايي هاي خود شما را از دام استرس ها و اضطراب هاي كنكور رها كنند و راه حل هاي مناسب و مفيدي را براي پيروزي در اين آزمون بزرگ به شما ارائه دهند. هر ساله داوطلبان زيادي، مشتاق به شركت در اين آزمون بزرگ و سخت مي شوند كه تعداد بسيار زيادي از آن ها فارق التحصيلان پايه دوازدهم، داوطلبين داراي مدرك كارداني، ليسانس و فوق ليسانس هستند.

 

مشاور كنكور كيست؟

مشاور كنكور فردي است كه با بينش كامل نسبت به اين آزمون بزرگ و با اطلاع از تمام مسير هاي كه دانش آموزان رتبه برتر طي كرده اند مي تواند دانش آموزان و دانشجويان فارق التحصيل را راهنمايي كنند تا به رشته و دانشگاه مورد علاقه شان راه يابند. معمولا رتبه هاي برتر سال هاي گذشته كنكور بهترين مشاوراني هستند كه با دانش كامل نسبت به اين آزمون مي توانند مسير موفقيت را به كنكوري ها نشان دهند تا آن ها نيز با ديد بهتري در اين مسير قدم بگذارند.

 

فرصت قبولي تو كنكور رو از دست نده، مشاوره كنكور آرموو!

 

مشاوره تلفني كنكور

 مسير كسب دانش براي هر فرد مسيري جدايي ناپذير است، در اين مسير افراد به چند دسته تقسيم مي شوند، افرادي كه پس از گذراندن دوره مدرسه و كسب مدرك ديپلم وارد بازار كار مي شوند و از ادامه تحصيل جا مي مانند و به ترتيب افرادي كه مدارك كارداني و ليسانس و دكتري دريافت مي كنند و سپس وارد بازار كار مي شوند. در حال حاضر منطقي ترين راه براي افراد اين است كه در كنار روند ادامه تحصيل شان وارد دنياي كار شوند تا بتوانند بهتر و سريع تر به نتايج درستي در زندگي شان برسند. گروه مشاوره كنكور آرموو با تشكيل تيم مجرب خود در نظر دارد تا اين مسير دانش و علم آموزي را براي هم وطنان راحتتر و آسان تر كنند تا افراد با خيال راحت از غول كنكور گذر كنند و در رشته و دانشگاه مورد علاقه شان به ادامه تحصيل بپردازند.

 

 

مشاوره كنكور مي تواند با ارائه روش ها و تكينيك هاي نوين آموزشي، تست زني و نوع مطالعه صحيح به شما در اين مسير پر فراز و نشيب كمك كند تا به موفقيت هاي بزرگي برسيد و آينده شغلي تان را تضمين كنيد.

 

چرا از مشاوره كنكور كمك بگيريم؟

دريافت ذهنيتي روشن از نحوه قبولي در دانشگاه ها و تجربيات رتبه هاي برتر كنكور

برنامه ريزي و زمان بندي دقيق براي تمرين و مطالعه به نسبت خصوصيات اخلاقي و علاقه مندي هاي هر داوطلب

اطلاعات بروز و جامع از منبع تست هاي كنكور

تأثير ضرايب دروس بر نحوه تست زني و زماني بندي كلي داوطلب

اطلاع از بخش هاي درسي كه به نظر مي رسد مورد علاقه طراحان تست هاي كنكور است

dxon_s14.png

 

 

 

«بزرگترين ترس ما نبايد شكست باشد، بلكه بايد ترس از موفقيت در موارد بي اهميت باشد»…

فرانسيس چان

 

مزاياي مشاوره تلفني كنكور چيست؟

آرامش و راحتي داوطلب در حين مشاوره

كاهش خطرات و هزينه هاي رفت و آمد

محدود نبودن زمان و مكان مشاوره

مقرون به صرفه بودن مشاوره تلفني به نسبت مشاوره حضوري

صرفه جويي در اتلاف انرژي و زمان

 

خصوصيات سه دسته از داوطلبان كنكور

دسته اول معمولا داوطلبايي كه در زمان باقيمانده به كنكور در حد تسلط به يادگيري و مديريت بر زمان رسيده اند چندان نگران چيزي نيستن و در بحبوحه امتحانات دانش و تسلط خودشون رو روي مطالب محك ميزنند، اين داوطلبان بعد از امتحانات با تمرينات تست زني تسلط بيشتري پيدا مي كنند و به يك استاندارد درست و خوب براي آزمون بزرگ كنكور ميرسند.

 

دسته دوم از داوطلبان كنكور كساني هستند كه كتاب رو خوندن ولي به تسلط نرسيدن و امتحانات نهايي رو مزاحم ميدونن و فكر ميكنند اگه امتحان نبود بهتر در كنكور موفق ميشدند. در بهترين حالت اين افراد به تقريبا پاييني مي رسند و افسوس زمان از دست رفته رو ميخورند. تنها نكاتي كه مي تواند به اين داوطلبان كمك كند، انرژي و انگيزه اي است كه تمركز آنان را بيشتر كند و باعث شود رتبه شان بيشتر شود و به نتيجه بهتري برسند.

 

دسته سوم سياهي لشگر هستند! افرادي كه تنها به كتاب نگاه كردن و اصلا تسلطي به محتوا كتاب ندارن و معمولا رتبه هايي بالاي ?? هزار مي رسند.

نكته مهم اين است كه بدانيد در كدام يك از اين سه دسته قرار داريد تا با ذهني واقع بين به سراغ درس خواندن برويد و خودتان را براي نتيجه آماده كنيد.

 

«شما به دنبال رسيدن به تعالي هستيد، همين امروز مي­توانيد آن را به دست آوريد، حتي همين ثانيه، دست از كارهاي كوچك برداريد و عالي كار كنيد».

توماس جي واتسون

 

براي كنكور چطور برنامه ريزي كنم تا رشته مورد علاقه ام رو قبول شم؟

برنامه ريزي براي آزمون بزرگي همچون كنكور به مراتب سخت تر از برنامه ريزي براي امتحانات ميان ترمي است و بايد جدي تر گرفته شود. اما برنامه ريزي درسي چگونه منجر به موفقيت در كنكور مي شود؟ موفقيت در كنكور غير قابل پيشبيني نيست، همه افراد مي توانند با توجه به استعداد ها، علاقه و تلاششان به آنچه كه مي خواهند برسند اما با برنامه ريزي دقيق. شايد مصاحبه هاي افراد رتبه برتري را تا به حال ديده باشيد، تعدادي مي گويند ما از دو يا سه سال قبل با برنامه ريزي كنكوري درس مي خوانديم، تعدادي يك سال قبل و تعدادي چند ماه مانده به كنكور. اما نكته حائز اهميت اين است كه هر فردي كه در طول سال تحصيلي به خوبي دروس را مفهومي خوانده باشد، مي تواند در مدت كوتاه تري به نتيجه برسد، اما اگر در طول سال تحصيلي تمام دروس را شب قبل امتحان مرور كرده ايد بايد زمان بيشتري را براي مطالعه كنكوري اختصاص دهيد.

 

 

 

??? هزار نفر در آرزوي دكتر شدن!

تعداد شركت كنندگان كنكور تجربي در سال ?? حدود ??? هزار نفر است كه نشان مي دهد اين رشته نسبت به الباقي رشته ها داراي طرفداران بيشماري است. طي سال هاي اخير طرفداران رشته پزشكي و دندان پزشكي نسبت به قبل چندين برابر شده است و اين در حالي است كه تا همين ?? سال پيش طرفداران رشته رياضي بيشتر بود و در مقام بعد رشته تجربي و انساني قرار داشت. شايد ماجراي رتبه برتر كنكور رياضي كه دانشجوي برق دانشگاه شريف بود را به خاطر داشته باشيد كه ترم آخر از دانشگاه انصراف داد و در كنكور تجربي شركت كرد. اين موضوع نشان مي دهد كه رشته هاي تجربي با توجه به شغل هاي پردرآمدي كه دارند بسيار محبوب و پر طرفدار شده اند. اما از اين نكته نبايد غافل شد كه پذيرش در دانشگاه هاي علوم پزشكي بسيار سخت است و ميزان مطالعه و رقابت نيز بسيار بالا، پس اگر مي خواهيد در رشته هاي محبوب و پر طرفدار تجربي قبول شويد بايد در قدم اول تلاش بسيار زيادي كنيد و بعد از مشاوران كنكور استفاده كنيد تا اين مسير هموار شود.

 

«موفقيت مجموع تلاش هاي كوچك و  تكرار روز به روز آن ها است، حتي اگر هيچ نشانه اي از موفقيت نمي بينيد».

رابرت كالير

 

براي كنكور تستي بخونم يا تشريحي؟

در قدم اول بايد ببينيد اوضاعتون در اون درس در چه حدي هستش، آيا به صورت مفهومي اون درس رو خوندين و يا  سرسري از اون رد شدين! اگر درسي رو به صورت سطحي و غير مفهومي خوندين بهتره كه ?? درصد تشريحي اون درس رو بخونين و بعد سراغ تست زني بريد. اما اگر اون درس رو به صورت مفهومي خوندين بهتره بيشتر زمانتونو بزاريد براي تست زدن و تمرين كردن. پس هميشه يادتون باشه كه بايد اول تشريحي بخونيد و بعد تستي.

 

چه تخصصي در مقطع كارشناسي ارشد بگيرم كه آينده شغليم تضمين باشه؟

معمولا دغدغه دارندگان مدرك كارشناسي زماني كه كنكور كارشناسي ارشد را در پيش دارند اين است كه چه تخصصي از رشته تحصيلي شان مي تواند آينده درخشان تري به همراه داشته باشد. دونكته مهمي كه داوطلبان كنكور كارشناسي ارشد بايد در نظر بگيرند اين است كه در مرحله اول بايد علاقه مندي شان را در نظر بگيرند زيرا در نبود اشتياق و علاقه ادامه تحصيل فرآيندي سخت و گمراه كننده مي شود. در قدم دوم بايد به اين نكته توجه كنند كه چه تخصصي مي تواند آينده شغلي بهتري برايشان ايجاد كند كه اين تنها با استفاده از تجربيات و اطلاعات مشاوران ميسر مي شود.

 

بهتر نيست به جاي كنكور و ادامه تحصيل، وارد بازار كار بشم؟

دغدغه فارق التحصيل در رشته ها و زمينه هاي مختللف اين است كه هر چه سريع تر وارد بازار كار شوند و تجارب بيشتري در زمينه هاي عملي بدست آوررند و تنها به درس خواندن اكتفا نكنند. تعداد بيشماري از فارق التحصيلان بيكار كه در آخر مجبور مي شوند در رشته هاي ديگري شانس خودشان را براي ورود به بازار كار امتحان كنند اين ترس را ميان داوطلبان كنكور قرار داده است كه آيا بعد از قبولي در رشته و دانشگاه دلخواه آيا تضميني بر آينده شغلي نيز وجود دارد يا خير. توصيه اي كه به جوانان فارق التحصيل در هر مقطع  مي شود اين است كه در كنار ادامه تحصيلي به صورت پاره وقت وارد بازار كار شوند، زيرا اين دو مي توانند مكمل هم باشند و در نهايت به نتيجه مطلوبي برسند.

 

ماموريت آرموو در مشاوره كنكور

ما اينجاييم براي شما، تنها با يك تماس از هر كجاي دنيا مي توانيد با مشاوران برتر ايران صحبت كنيد و اين تنها در آرموو امكان پذير است. با صرف كمترين هزينه، بدون محدوديت در زمان و مكان، مشاوران مي توانند براي شما برنامه ريزي دقيقي انجام دهند و با توصيه هاي خود، تحولي در نحوه مطالعه و درس خواندن شما ايجاد كنندموفقيت در كنكور با صرف كمترين هزينه يك رؤيا نيست!

مي توانيد از طريق اپليكيشن يا شماره (021-45298) با مشاور كنكور خود ارتباط برقرار نمائيد و مشاوره كنكور بگيريد.

 

منبع: https://www.armoo.co/concours-advice/

 

 

آموزش نحوه بازي انفجار

۲۵ بازديد

آموزش نحوه بازي انفجار

 

آموزش نحوه بازي انفجار را به صورت كامل در اين مقاله آورده ايم. اين يكي از اصلي ترين نياز هاي يك كاربر مي باشد كه بتواند در كنار سايت بازي انفجار از خدمات ديگري مانند آموزش بازي انفجار و يا نحوه برنده شدن در بازي انفجار برخوردار باشد.

ما به عنوان يك منبع معتبر در مورد نحوه بازي انفجار شرط بندي اين مسئوليت را بر عهده داريم تا به طور كامل راهنماي بازي انفجار را براي هر يك از شما عملي كنيم.

پس با ما همراه باشيد. بدون شك بعد از مطالعه اين پست شما مي توانيد روش بازي انفجار مخصوص به خودتان را داشته باشيد. روشي كه با بررسي ها گوناگون تست شده و با تاييد اعتبار در اختيار شما قرار گرفته است.

تاريخچه اين بازي به زمان دوري باز نمي گردد. زيرا همه آن را به عنوان يك بازي تازه وارد مي شناسيم. فقط به اين منظور يكي از قوي ترين ها و همچنين مشهور ترين ها در بين بازي هاي شرط بندي قرار گرفته است كه از هيجان و همچنين سود هاي زيادي برخوردار مي باشد.

در ابدا هيچ ذهيني در مورد اين بازي وجود نداشت و از همين رو نحوه انجام بازي انفجار براي هيچ كس روشن نشده بود و هر كس روش بازي انفجار متفاوتي را امتحان مي كرد.

در اين راه بعضي از روش ها جواب داد ولي خب در اكثر اين روش ها ديگر خبري از يك بازي پر سود نبود. گاها اگر شما هم بدون مطالعه به بازي بپردازيد اين روش ها را امتحان مي كنيد. يكي از اين روش هاي نا مناسب شرط بندي با رقم هاي بالا و آن هم با قصد ضريب هاي بالا مي باشد!

خب براي اينكه اين موضوع كامل تر جا بي افتند ما آموزش بازي انفجار را در قالب يك مثال براي شما ذكر مي كنيم و بعد هم از چند ترفند در مورد نحوه بردن در بازي انفجار رو نمايي مي كنيم تا ديگر ديگر هيچ گونه سوالي در مورد نحوه كار بازي انفجار باقي نماند. پس با ما همراه باشيد.

شما با كليك بر روي گزينه “ورود به وب سايت” مي توانيد مستقيما به بازي انفجار در يك سايت معتبر در اين زمينه منتقل شويد.
قبل از شروع توضيحات در مورد نحوه بازي انفجار بايد توصيه كنيم كه بعد از آن حتما اين نكات را سريعا در بازي اعمال كنيد و روند كسب تجربه را از همين الان استارت بزنيد.

 

براي شروع شما بايد يك رقم را به عنوان رقم شرط مشخص كنيد. رقمي كه هيچ محدوديت در مورد آن وجود ندارد يعني شما هر چقدر كم و يا هر چقدر زياد كه دوس داريد مي توانيد در بازي قرار دهيد. اين به ريسك پذيري شما بستگي دارد. به طور مثال ما با 50 هزار تومان بازي را استارت مي زنيم.

خب حالا با فشار دادن دكمه ثبت شرط منتظر شروع شدن بازي مي شويد. بازي با رشد نموداري كه در مركز صفحه اين بازي مي بينيد، شروع مي شود. همرا با اين نمودار، عدد روي آن هم افزايش مي كند كه اين عدد در اصل ضريب شما مي باشد.

توجه داشته باشيد كه در هر دست از بازي اين ضريب بر روي يك عددي متوقف مي شود. نحوه بازي انفجار شما بايد به گونه اي باشد كه قبل از بسته شدن اين ضريب بر روي گزينه برداشت كليك كنيد.

در لحظه كليك بر روي گزينه برداشت دقيقا عدد روي نمودار در ان لحظه تبديل به ضريب شما مي شود. قرض كنيد در اين دست شما بر روي ضريب 5 برداشت شده ايد ولي بازي تا ضريب 15 رفته است. اما ضريب شما همان 5 مي باشد و پول شما 5 برار يعني 250 هزار تومان شده است.

اين مثال در مقياس كوچك بود. شما فرض كنيد مبلغ وروديتان را افزايش دهيد.

فكرش هم مي تواند انگيزه خوبي براي شروع اين بازي باشد. در ضمن يكي از قوانين نا نوشته اين بازي مربوط به زماني است كه در چند دست شاهد روي كار آمدن ضريب هاي نسبتا خوب هستيد!

اگر چنين صحنه اي براي شما رخ داد و چنديد دست با ضريب هاي بالا بسته شد به شما توصيه مي كنيم كه دست از بازي بكشيد! زيرا به زودي بازي در ضرييب بسيار پاييني بسته مي شود. توجه به اين نكته را در الويت هايخود قرار دهيد.

منبع : telegra

 

براي ولنتاين چي بخريم و چي نخريم؟

۳۰ بازديد

براي ولنتاين كادو چي بخريم و چي نخريم ؟

ولنتاين يا روز عشق بهانه اي براي كادو دادن به عشقمون است . كادو خريدن براي اين مناسبت بايد با توجه به ويژگي هاي اين روز انجام بشه تا به بهترين شكل ممكن انجام بشه . در اين مقاله سعي ميكنيم به شما كمك كنيم تا بهترين كادو ها رو بخريد و از اشتباهات رايج حذر كنيد .

 

همانقدر كه روز تولد براي آدم ها با اهميت است و يك اتفاق كاملا شخصي است كه از گرفتن هداياي شخصي لذت ميبرند ، روز ولنتاين هم به عنوان روز عشق با اهميت است كه همه انتظار هديه ولنتاين متناسب دارند . اينجا چند بايد و نبايد ساده رو براتون آماده كرديم كه براي انتخاب كادوي روز ولنتاين ميتونه به درد بخور باشه .

 

براي ولنتاين چي بخريم ؟

پكيج هاي ولنتايني ؛يكي از بهترين اقدامات ، خريدن يا ساختن يك پك ولنتاين مناسب شامل شكلات ، عروسك و يك كادو است . البته بين علماي امر در مورد اينكه بايد در داخل اين پكيج كادوي ويژه اي هم قرار بگيره يا نه اختلاف نظر هست . برخي معتقدند يك باكس شامل قلب ، شكلات و عروسك كامل هستش و نياز به چيز اضافه نداره ، اما برخي ديگر قويا معتقدند كه يك دستبندي ، كيفي ، سيگاري ، ست آرايشي يا ست اصلاحي يا ادكلني چيزي هم بايد اضافه كنيم وگرنه بسته كامل نيست .

انتخاب رو به عهده خود شما ميگذاريم و براي راحتي شما درانتخاب در موبوكادو يك بخش مخصوص كادو ولنتاين ايجاد كرده ايم كه هم پكيج هاي جذابي در اون قرار داديم و هم كادوهاي مناسبي كه ميتونيد انتخاب كنيد و به پكيج خودتون اضافه كنيد رو ميتونيد اونجا پيدا كنيد .

7yxj_c3.jpg

 

كادو ولنتاين براي دختر

زيورآلات ؛ از اونجايي كه اكثر خانم ها سخت پسندند، تو انتخاب كادو براي خانم ها بايد بيشتر حوصله كنيد! و البته كادويي كه خانم ها هيچ وقت ازش سير نميشن، مشخصا جواهرات و زيورآلاته! برند نگار و شمسه به وضوح اين مسئله رو در نظر گرفتن و اكسسوري‌ها و محصولات تزييني خاص و البته با كيفيتي رو طراحي و توليد ميكنن.

 

 

 

 

 

گل ؛ گل يكي از بهترين و رمانتيك ترين كادوهاي تمام تاريخه . ولنتاين بدون گل – چه يك شاخه و چه يك دسته يا يك بسته ! – يك چيزي كم داره . مخصوصا اگر براي خانم هاي قصد خريد داريد گل رو فراموش نكنيد ! در موبوكادو يك برند خوب و لاكچري گل داريم به اسم Golgift كه علاوه بر اينكه گل رو خيلي عالي بسته بندي و تزيين ميكنه ، همراهش شكلات و عروسك هم قرار ميده و بسته هاي خلاقانه و باحالي درست ميكنه .

 

 

 

 

  

عروسك ؛  عروسك ولنتاين معمولا خرس تدي هستش ، اما كلا كادو دادن هر نوع عروسك در اين موقعيت عاليه . اگر براي يك آقا پسر كادوي ولنتاين ميخريد يك عروسك بامزه و ترجيحا شبيه خودش پيدا كنيد ! ، اگر هم براي يك خانم جوان عروسك ميخريد هم يك عروسك تزييني زيبا بخريد .

اين خرس هزار كيلويي هاي چيني رو خواهشا بي خيال بشيد ، چون به نظر مياد بيشتر از اينكه عشقتون رو بخواهيد تحت تاثير قرار بديد ، در فكر تحت تاثير قرار دادن فروشنده و افراد توي خيابان هستيد !

براي خريد عروسك ، پيشنهادات خوبي از برندهاي عروسك حاضر در موبوكادو مثل ليندا و پرنوش داريم . در زير بعضي از عروسك هاي پيشنهاديشون رو ببينيد .

 

 

 

 كادو ولنتاين براي پسر

شكلات ؛ شكلات هم معمولا پاي ثابت تمام ولنتاين هاست و انتخاب مناسبيه ، مخصوصا هم كه اگر براي ولنتاين شخصي سازي شده باشه . شكلات هاي برند شوكو برند رو حتما ببينيد ، انتخاب هاي خوبي براي ولنتاين و همچنين مناسبت هاي ديگه هستند .

 

براي ولنتاين چي نخريم ؟

سوال خيلي خوبيه كه جوابش دايره كادوها و هدايايي كه ميتونيد بخريد رو خيلي محدود ميكنه !

لباس نخريد ! لباس شايد براي تولد خوب باشه اما انتخاب خيلي بديه براي ولنتاين !

لوازم آرايش نخريد ! مرسي كه به فكريد ، اما لطفا سعي نكنيد با يك سياست ساده لوحانه ساده ولنتاين رو جمع و جور كنيد !

لوازم الكترونيكي نخريد ! (همچنين لوازم جانبي) موبايل ، هندزفري و قاب خيلي باحالن ، اما نه براي ولنتاين

لوازم منزل نخريد ! ( هيچ وقتتتتتتت !!! ) شايد ساده لوحانه به نظر بياد اما بعضي آقايون ديده شده كه براي عشقشون كاسه بشقاب هم خريدند . برادر من اين ها رو بذار يك زمان ديگه .

 

 

پيشنهادات موبوكادو براي ولنتاين ؛

براي اينكه شما راحتتر انتخاب كنيد ، هميشه بايد به خاطر داشته باشيد كه ولنتاين و روز تولد و ... بهانه هايي هستند براي شاد بودن . براي فراموش كردن مشكلات . براي داشتن انرژي بيشتر . پس تا جايي كه ميتونيم اين مراسم رو پرحرارت برگزار كنيم و جدي بگيريم. سعيد فرزامي.

 

 

هديه تبليغاتي مناسب را چطور انتخاب كنيم؟

۲۵ بازديد

هديه تبليغاتي مناسب را چطور انتخاب كنيم؟

 

اكثر شركت ها محصولات تبليغاتي را براي مشتريان، رويدادها و چشم اندازها خريد مي كنند. آنها در واقع بيانگر زندگي شركت است و آنها كاري رو انجام مي دهند. در مقايسه با ساير بخش ها هر وقت به بيان هزينه هر عدد مي رسيم بخش هاي تبليغاتي اغلب برنده هستند.

براي مثال: انستيتو ويژه تبليغات متوجه شده است كه ميانگين ارزش تاثير هر تي شرت براي شركت 0.005 سنت است، تبليغات تلوزيوني چطور ؟ هر تاثير آنها 0.019 سنت است.

اما همه محصولات تبليغاتي تاثير برابري ندارند، چطور مي توانيد اطمينان حاصل كنيد كه آيتم هاي تبليغاتي شما حتما به هدف مي رسند.

 

هدف شما چيست؟

مي خواهيد به چه چيزي دست پيدا كنيد؟ چطور مي خواهيد آن آيتم را توزيع كنيد؟ چه فعاليتهاي براي خريد هداياي تبليغاتي داريد كه دربرگيرنده استراتژي بازاريابي و پيام شركت شما باشد؟ چطور اين موفقيت را اندازه گيري مي كنيد؟

بدون يك برنامه روشن و درك چگونگي ادغام اين محصولات با برنامه بازاريابي شما، عملا بخش قابل توجهي از بودجه بازاريابي شما به هدر مي رود و اينكه آشغالداني پشت ساختمان شما يك چشم انداز يا يك مشتري نيست.

 

مناسب بودن شخص با هديه تبليغاتي:

هدف آيتم تبليغاتي شما چه كسي است؟ محصولي را كه خودتان مي پسنديد انتخاب نكنيد چيزي را انتخاب كنيد كه مخاطبان شما مي خواهند. اطمينان حاصل كنيد آن هديه مناسب هدف شما باشد. شما مي توانيد چيزهاي مختلفي به مشتريان نسبت به چشم اندازهايي كه داريد بدهيد و شما بايد پيام هاي متفاوتي براي مشتريان خود داشته باشيد نسبت به مردمي كه از شما خريد نكرده اند. بنابراين به دنبال هديه خاص باشيد.

 

به يك PROMO-ITEMRUT نرويد:

بعضي از شركت ها بخش هاي تبليغاتي امضا دار دارند كه بايد بر روي آنها تجديد نظر كنند. مشتريان احتمالا قبلا يكبار با شما برخورد داشته اند ، بسياري از چشم اندازها ممكن است حداقل باشند اگر آنها در خط لوله باشند آنها حتما خواهند بود، چيزهاي جديد و متفاوت هر زمان تاثير تازه اي دارند.

 

تمركز FOCUS:

به هر كسي كه با شما ملاقات مي كنند هديه تبليغاتي ندهيد حتي اگر آنها پارامترهاي مخاطبان شما را داشته باشند.

هدف دقيق براي بزرگترين هدف، به عنوان مثال: دادن هديه به هر شخصي كه از غرفه شما بازديد مي كنيد منجر به كاهش ارزش آن هديه مي شود.

 

دادن و گرفتن GIVE and get:

اطمينان حاصل كنيد كه شما اطلاعات تماس هر شخصي را كه از شما هديه دريافت مي كند را داريد، مشتريان فعلي يا گذشته همه آنها را تنظيم كنيد. اما اگر تلاش مي كنيد براي جذب چشم اندازهاي جديد، دادن چيزي بدون گرفتن چيزي در برگشت، آن را اشتباه انجام مي دهد.

 

چيزهاي مفيد انتخاب كنيد:

چيزي راانتخاب كنيد كه مخاطبان شما تا زماني كه ممكن باشد از آن هديه استفاده كنند. به دنبال هداياي تبليغاتي جديد باشيد.

يك تحقيق نشان مي دهد كه استفاده از هداياي تبليغاتي ، 69 درصد علاقه به برند تجاري شما را بالا مي برد و 84 درصد باعث افزايش تاثير نام تجاري شما مي شود و بدليل هر بار استفاده مشتريان از اين هديه در معرض ديد ديگران قرار ميگيرد همين باعث افزايش پاداش براي شما مي شود.

 

شامل دعوت به عمل يا فراخوان include a call to action:

هديه تبليغاتي بايد قابل استفاده، هدفمند و متناسب با استراتژي باشد. اما اگر راهي را براي عمل به مشتري ندهيد آن شكست مي خورد.

اطلاعات تماس شما بايد شامل : برند، آدرس سايت ، شماره تماس، QR كد و شعار باشد.

 

مسائل كيفيت Quality matters:

آيتم هاي تبليغاتي، تاثير برند پايدار را ترك مي كنند.

عرضه هداياي ارزان و بي كيفيت بدتراز اين است كه چيزي را هديه ندهيد، جهت گيري دقيق به كيفيت هم مرتبط است.

هر مدركي كه از فروشنده دريافت مي كنيد را بررسي كنيد آيا همه چيز روشن و آسان براي خواندن است؟ آيا شماره تماس درست است؟غلط املايي ندارد؟

براي اطمينان بيشتر مدرك را براي چندين جفت چشم ديگر بفرستيد.

 

 

·هداياي تبليغاتي ديجيتال:

امروزه با پيشرفت تكنولوژي و اختراع وسايل الكترونيكي جديد، هداياي ديجيتال جزو پرطرفدارترين زيرمجموعه هداياي تبليغاتي مي باشد. اين دسته شامل جديدترين كالاهاي الكترونيكي با قابليت شخصي سازي و چاپ اختصاصي مي باشد.

1- فلش مموري :

فلش مموري نيز مي‌تواند به عنوان يكي از  هداياي تبليغاتي ديجيتال جهت مطرح كردن برند شما مورد استفاده قرار بگيرد؛ زيرا با وجود گسترده شدن تكنولوژي امروزه بيشتر اطلاعات در بين افراد از طريق فلش مموري ها به اشتراك گذاشته مي‌شود. از اين رو فلش مموري به عنوان يك وسيله پر كاربرد مي‌تواند يكي از بهترين هداياي تبليغاتي براي كسب و كار شما در نظر گرفته شود. اين دسته شامل انواع فلشهاي زير مي باشد :

• فلش مموري اختصاصي

• فلش مموري كريستالي

• فلش مموري كارتي

• فلش مموري چرمي

• فلش مموري خودكار

• فلش مموري فلزي

• فلش مموري چوبي

• فلش مموري لاكچري

• فلش مموري OTG

 

2- پاور بانك :

خريد پاور بانك ارزان كه بيشتر به عنوان هداياي تبليغاتي نمايشگاه براي جذب مشتريان ارائه مي‌شود. يكي از بهترين و خلاقانه‌ترين وسايل براي جذب مشتري‌هاي بيشتر براي شركت شما مي‌باشد؛ زيرا با گسترش روز افزون استفاده از تلفن‌هاي همراه هوشمند، استفاده از پاور بانك نيز براي شارژ گوشي رونق بسياري پيدا كرده است. حك آرم شركت شما بر روي پاور بانك به علت استفاده مداوم از اين وسيله علاوه بر اين كه داراي جنبه تبليغاتي است، مي‌تواند نام شركت شما را هميشه در خاطر مشتري محفوظ نگه دارد.

3- اسپيكر بلوتوث :

اسپيكر بلوتوث قدرتمند، باندهاي اكتيو و پسيو، ميكروفن هاي فوق العاده، اسپيكرهاي قابل حمل بي نظير، تنها بخشي از اين نوع اسپيكرها مي باشد. كافيست مقداري قيمت محصول را چشم پوشي كنيد تا برترين اسپيكر كامل قرن را در دستان خود حس كنيد.

4- موس تبليغاتي :

امروزه كامپيوتر جزيى از زندگى بشر شده است. كار با اين وسيله بدون موس تقريبا غير ممكن است. بنابراين موس تبليغاتى تبديل به يكى از كاربردى ترين هداياى تبليغاتى شده است. اين دسته شامل با كيفيت ترين انواع موس اپتيكال بى سيم بلوتوث و با سيم و امكان چاپ و تبليغات اختصاصى بر روى بدنه مى باشد.

 

آيا در 1000 ساعته حرف آخر همه دروس را مطالعه ميكنيم؟

۳۰ بازديد

روش 1000 ساعته حرف آخر ؛ اتمام كل دروس كنكور فقط در 4 ماه

fhh5_z3.jpg

روش 1000 ساعته حرف آخر ؛ از نكات قابل توجه و مورد نياز براي يك دانش آموز داشتن برنامه ريزي مي باشد اكثر دانش آموزان به صورت خودكار براي خودشان برنامه‌ريزي كرده و از آن استفاده مي كنند ولي بايد بدانند نوشتن برنامه نياز به تخصص داشته و كار هر شخصي نمي باشد اكثر دانش آموزان از بي‌برنامگي رنج برده و در اين مسير بارها شكست مي خورند و از ادامه دادن راه منصرف مي‌شوند و نتيجه قابل قبولي در كنكور كسب نمي‌كنند اما موسسه حرف آخر براي شما دانش آموزان عزيز برنامه‌هاي متناسب با روشهاي اصولي طراحي كرده كه شما دانش آموزان در هزار ساعت تمامي مطالب سه سال خود را از صفر تا صد مطالعه كنيد.

آيا در 1000 ساعته حرف آخر همه دروس را مطالعه ميكنيم؟

برنامه 1000  ساعته حرف آخر برنامه جامع و كاملي براي شما دانش آموزان مي باشد كه با روش هاي اصولي زير نظر بهترين مشاوران كشور و روش‌هاي نوين تدوين شده است كه به دو قسمت اصلي تقسيم‌بندي مي‌شود :

قسمت اول برنامه مطالعه و آموزش و تدريس موضوعات و مباحث كتاب درسي بوده كه در بسته هاي آموزشي از اين آموزش ها استفاده مي كنيد و در قسمت دوم برنامه حل تست هاي تاليفي و كنكور سراسري بوده كه شما دانش آموزان را براي كنكور سراسري آماده كند. از ويژگي هاي مهم برنامه قطاري بودن آن مي باشد براي همين به برنامه هزار ساعت برنامه قطاري نيز گفته مي‌شود دانش‌آموزان از اول طبق برنامه شروع به مطالعه كرده و طبق چينش برنامه پيش ميره روند اگر دانش آموزي در روزي به مشكل برخورده و مطالعه نكند سردرگم نشده و روز بعد از آخر همان جايي كه مطالعه كرده درس خود را ادامه مي‌دهد در صورتي كه در برنامه هاي معمولي اگر شما روزي را مطالعه نكنيد بايد ساعت مطالعه خودتان را بالا برده تا جبران آن روز را انجام دهيد.

ويژگي‌هاي مهم برنامه قطاري

1 – ايستگاه مرور و جبراني

خيلي از دانش آموزان دروس خود را مطالعه كرده و ديگر در برنامه خود مرور ندارند و اين مشكل باعث حذف اطلاعات از حافظه ما مي شود در صورتي كه ما مطالب را بايد وارد حافظه بلند مدت خود بكنيم از آنجايي كه انسان از 2 حافظه كوتاه مدت و بلند مدت برخوردار ميباشد براي انتقال اطلاعات از حافظه كوتاه مدت به حافظه بلند مدت بايد از مرور و تكرار استفاده كنيم.

بگذاريد با يك مثال ساده توضيح بدهم شما پنج شب پيش شام چي خورديد؟! درست يادتون نمياد ولي مسير مدرسه ابتدايي تون را هنوز فراموش نكرديد اين به دليل تكرار مكرر مطالب هست پس بايد دروسي را كه در روز هاي مختلف مطالعه ميكنيم را با مرور وارد حافظه بلند مدت خود كنيم ما در برنامه قطاري 1000 ساعته حرف آخر ايستگاه‌هاي مرور جبراني را فراهم كرديم كه شما بعد از خواندن درس هاي خود به ايستگاه هاي جبراني رسيده كه اگر درسي را جامانده ايد و يا نياز به مرور داريد در اين ايستگاه با مرور مطالب ديگر نگران فراموشي دروس نباشيد

2- مطالعه هم زمان همه دروس

مشكل اكثر دانش آموزان مطالعه خوشه‌اي دروس مي باشد به اين صورت كه درسي را بصورت كامل در يك روز مطالعه كرده و در روز بعد به سراغ درس بعدي مي‌روند كه اين روند بازده مناسبي نداشته و باعث خستگي دانش آموز مي‌شود ما در برنامه قطاري 1000 ساعته حرف آخر تمامي دروس را به صورت همزمان پيش برده تا دانش آموزان همه درس ها رو مطالعه كنند مثلاً در روز اول درس زيست و شيمي و عربي مطالعه مي شود كه دانش آموز در يك روز فقط و فقط وقت خود را به يك درس ندهد.

3 – آزمون هاي مرحله اي

ما براي فهميدن روند پيشرفت دانش آموز درخلال درس خواندن دانش آموز ايستگاهي براي آزمون طراحي كرده تا دانش آموز بعد از مطالعه درس هاي خود از همان مباحث آزمون گرفته تا مشكلات دانش آموز نمايان شود و با بررسي تحليل آزمون مشكلات خود را رفع كند البته قبل از آزمون باز ايستگاه مرور قبل از آزمون گذشته تا دانش آموز براي آزمون نيز آماده شود.

4 -برنامه ريزي دقيق و منظم

مزاياي استفاده از برنامه ???? ساعته اينكه بدوني اگه الان شروع كنيد و درس بخونيد كي تمام درس ها تموم ميشه از ويژگي ها و مزاياي يك برنامه هستش دانش آموزان به دنبال قبولي در كنكور با يك برنامه در زمان مشخص هستند كه اين ويژگي فقط در برنامه ???? ساعته حرف آخر مشخص شده كه بدون اگر الان درستون رو شروع كنيد و روزي ? ساعت مطالعه كنيد شما بعد از ??? روز صفر تا صد دروس خود را هم مطالعه كرده و هم تست و هم آزمون داده كه اين از ويژگي و مزاياي برنامه هزار ساعته حرف آخر مي باشد كه باعث كم شدن استرس دانش آموز مي شود هر دانش‌آموزي كه حتي هيچ مطالعه هم نداشته در هزار ساعت مي‌تواند با آمادگي كامل رسيده و به هدف خود برسد.

5-پويا نمايي

شايه بگيد پويا نمايي ديگه چه كمكي به ما ميكنه؟ كافيه گذري به گذشته خود زده و تصا  ويري كه از دوران كودكي خود به ياد داريد را مرور كنيد. خب درسته حافظه تصويري انسان يكي از قوي ترين حواس انسان بوده و مطالب را در نيم كره سمت راست مغز ميگنجاند. ماهم از اين موضوع استفاده كرده و دروس را با انيميشن و شهودي سازي در حافظه بلند شما ميگنجانيم.

خلاصه كلام!!!!!

اين برنامه ريزي براي دانش آموزان كه هدف پزشكي يا دندانپزشكي و يا مهندسي دانشگاه هاي معتبر را دارند تدوين و طراحي شده تا در هزار ساعت مطالعه و حل تست بدون هيچ استرسي خود را براي كنكور سراسري آماده نمايند براي دريافت اطلاعات بيشتر در مورد برنامه ???? ساعته با شماره تماس02166028126  گرفته تا با مشاورين ارشد موسسه شرايط خود را در ميان بگذاريد

به نقل از حرف آخر مقاله روش 1000 ساعته حرف آخر